آموزش وردپرس

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

در این مقاله، ما 10 پیشنهاد کاربردی برای افزایش فروش آنلاین کسب و کارتان را بررسی می‌کنیم.

1-با مشتری خود صادق باشید.

صداقت باعث شهرت کسب‌وکارتان ،افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی و جلب اعتماد عموم به برند شما می‌شود. ادعاهایی نداشته باشید که نمی‌توانید آنها را انجام دهید و درمورد محصولاتتان اغراق نکنید. مشتری ها به ارقام در فاکتور حساسیت دارند. بنابراین در تمام فاکتورهای فروش ، از صفحه اصلی وب‌سایت تا ایمیل‌های تبلیغاتی خود، صادق و صریح باشید.

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

 

2-از تبلیغات در اینترنت استفاده کنید.

اگر محصولات خود را به صورت آنلاین می‌فروشید، تبلیغات در اینترنت به شما این را امکان می‌دهد که تبلیغ خود را در مکان‌های بیشتری به نمایش بگذارید، نمونه‌ای از این تبلیغات google advertising است که هزینه اضافی ندارد و میزان کلیک تبلیغات شما را افزایش می‌دهد!

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

برای مثال در تصویر بالا، لینک‌های “عینک آفتابی مردانه” و “عینک آفتابی زنانه” به افرادی که به دنبال خرید عینک دودی هستند. این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلیک ، راحت چیزی را که به دنبال آن است پیدا کند. این کار مشتری را از سردرگمی نجات می‌دهد و یافتن دقیق آنچه را که می‌خواهد سریع‌تر می‌کند.

 

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

 

3-نشان‌دادن نظرات مشتری و جلب اعتماد مشتری

مشتریان راضی شما می‌توانند یکی از ارزشمندترین سلاح‌های موجود در اسلحه‌خانه خود را به شما ارائه دهند ” نظرات و پیشنهادات “. تعداد زیاد مشتریان راضی حتی از بیشترین تخفیفات هم تأثیرگذارتر است، بنابراین همیشه مطمئن شوید که مشتری نظرات خوبی از برند و فروشگاه شما منتشر خواهد. این نظرات ممکن است در صفحات محصول، لندیگ پیج ها، صفحه و حتی صفحه اصلی شما ظاهر شوند.

  به نمایش گذاشتن اعتماد مشتریان به شما می‌تواند راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد، زیرا تصور مطلوب‌تری از برند و نام تجاری شما را در ذهن مشتری ایجاد می‌کند و با این کار می توانید بر” تردید در خرید از شما “غلبه کنید.

 

4- در مشتری احساس نیاز ایجاد کنید.

یکی دیگر از استراتژی های افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی، صادق و شفاف بودن در مورد اینکه چه کسی هستید است. اما هیچ قانونی بر خلاف ایجاد احساس نیاز برای متقاعدکردن مشتریان برای خرید از شما وجود ندارد.

بسیاری از مصرف‌کنندگان به مشوق‌هایی که احساس نیاز در آنها ایجاد می‌کنند، از تخفیفات دوره‌ای و روزانه گرفته تا عرضه محصولات با تعداد محدود، پاسخ مثبت می‌دهند. اگرچه روش‌های متنوعی برای ایجاد حس نیاز در مشتری وجود دارد، اما برخی از استراتژی‌ها و روش‌ها ممکن است مؤثرتر از بقیه باشند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما نمی‌توانید باعرضه محدود یک محصول توجه مشتریان را جلب کنید، شاید بتوانید به مشتریانی که بلافاصله خرید می‌کنند، خدماتی مثل حمل‌ونقل رایگان یا تخفیف، مشوق مالی ارائه دهید.

در تبلیغات اینترنتی خود می توانید از نمایش شمارش معکوس در مورد تخفیفات فصلی یا فروش‌های ویژه استفاده کنید.

 

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

 

 

5-ضمانت بازگشت وجه بی‌قیدوشرط را به مشتریان ارائه دهید.

اغلب اوقات، یکی از قوی‌ترین عوامل در تصمیم مصرف‌کننده برای عدم خرید چیزی، پرهیز از ریسک است. تمایل به جلوگیری از ضرر احتمالی. در بیشتر مواقع ریسک حاصل از احساس خطر مالی است.

چرا کسی باید محصولات شما را بخرد؟

اگر آنها کار نکنند، یا مشتری آنها را دوست نداشته باشد، چطور؟ حتی خریدهای کوچک می‌تواند خطر “پشیمانی خریدار” را در پی داشته باشد، بنابراین با ارائه ضمانت بازگشت پول بی‌قید و شرط از ابتدا بر این تردید غلبه کنید.

هرچه ریسک بیشتری از تصمیم مشتری حذف کنید، احتمال خرید بیشتر می‌شود، بنابراین هر چیزی که می‌تواند مشتریان را از خرید شما منصرف کند، از بین ببرید.

6-انتخاب‌های کمتری را ارائه دهید.

شاید به نظرتان ، ارائه محصولات بیشتر یک راه عالی برای افزایش فروش باشد! خب، لزوما نه. در حقیقت، در بسیاری از موارد، تنوع بیشتر در انتخاب می‌تواند منجر به بلاتکلیفی از طرف مشتری شود که به نوبه خود منجر به کاهش فروش می‌شود. به‌جای این کار می‌توانید با ارائه محصولات خود در دسته‌بندی‌های جزئی‌تر کاری کنید که مشتری دقیقاً به همان چیزی که به دنبال آن هست برسد، یا تنوع محصولات را کاهش دهید. درهرصورت، به یاد داشته باشید که هرچه انتخاب‌های بیشتری ارائه دهید، احتمال اینکه مشتری از خرید منصرف شود و به جایی دیگر برود بیشتر است.

 

 

7-مخاطبان شبیه به مخاطب کالای خود را در فضای مجازی هدف قرار دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی، دنبال‌کردن افراد هم سلیقه با مشتریان خود در فضای مجازی و ارسال پیام‌های تبلیغاتی یا ایمیل‌های تبلیغاتی با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده از مشتریان قدیمی خود است. تا آن ها را ترغیب کنید دوباره از شما خرید کنند. برای این کار می‌توانید از ارائه‌دهندگان خدمات پنل‌های پیامکی یا از  Gmail Ads استفاده کنید.

 

10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

 

8-فرایند خرید و پرداخت را برای مشتریان راحت کنید.

به گزارش Business Inside ، تقریباً 4 تریلیون دلار کالای آنلاین تنها در سال گذشته در سبدهای خرید ناقص رها شده است، که63 درصد از آنها به دلیل طولانی بودن فرایند پرداخت بوده‌اند. این یک آمار شگفت‌انگیز است و نشان می‌دهد که کاهش مراحل ثبت اطلاعات و پرداخت چقدر مهم است.

کاهش مراحل پرداخت می‌تواند تأثیر باورنکردنی بر نرخ تبدیل وب‌سایت شما داشته باشد. مراحل و فیلدهای غیرضروری فرم‌ها را حذف کنید. تا جایی که می توانید بازدید و استفاده از سایت خود را آسان نمایید.

9-تاحدامکان روش‌ها و درگاه‌های پرداخت بیشتری را ارائه دهید.

مصرف‌کنندگان برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات بیش از هر زمان دیگری نیاز به حق انتخاب دارند. با ارائه گزینه‌های بیشتر جهت پرداخت ، از جمله خدمات جدیدتر که در تلفن همراه رواج یافته است، شما پرداخت پول را برای مشتریان راحت‌تر می‌کنید. انجام این کار راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین است، به‌ویژه اگر سایت شما دارای بازدیدکنندگان بالا با تلفن همراه است.

10-تصاویر باکیفیت از محصول خود منتشر کنید.

شواهد قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد غذای آماده ارائه شده دربسته بندی شفاف در واقع طعم بهتری نسبت به غذاهای کنسروی و بسته‌بندی دارد. باتوجه ‌به اهمیت ظاهر در ارتباط با نحوه درک ما منطقی است. سرمایه‌گذاری روی عکاسی از محصولات باکیفیت تأثیر زیادی بر بازدیدکنندگان سایت شما خواهد داشت.

صرف‌نظر از اینکه چه چیزی می‌فروشید. تصاویر باکیفیت از محصولات خود بگیرید. تصاویر کوچک یا عکس‌های ضعیفی که در انبار شما گرفته شده است گزینه مناسبی نیست. ممکن است فکر کنید که اضافه‌کردن عکس‌های محصولات خود از هر زاویه‌ای ممکن است زیاد باشد، اما آن را امتحان کنید. مردم دوست دارند قبل از خرید یک محصول، مخصوصاً به صورت آنلاین آن را در تمام جهات بررسی کنند.

افزایش فروش هدف اصلی مشاغل، چه بزرگ و چه کوچک است. که این امر در فضای آنلاین راهکار هایی بسیار ساده‌تراز آن چیزی که به نظر می‌رسد،دارد. ده ها راه برای افزایش فروش در فضای آنلاین وجود دارد که بسیاری از آنها را می‌توانید به راحتی اجرا کنید.

 

برای مشاوره برندینگ خود میتوانید با تیم ویستا در تماس باشید.

شماره تماس : 09018993004 – 09100386812 – 02188885740

 

vista

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا