آموزش وردپرس

نکات پایه برای تبلیغات

نکات پایه برای تبلیغات

آیا اصول تبلیغات برای کسب و کار خود را می دانید؟  تبلیغات یک رکن اصلی برای توسعه کار شما به حساب می آید ، اینکه چطور تبلیغات انجام دهیم که موثر و کارآمد باشد و هم هزینه‌های معقول داشته باشد .

خیلی اوقات هزینه های بسیار بالایی برای تبلیغات داده ایم ولی نتیجه مورد نظر حاصل نشده است . اصول اولیه و پایه تبلیغات به ما کمک می کند ، تبلیغاتی مفید و سودمند داشته باشیم که ما را به هدف و خواسته خود برساند.

 

اصول تبلیغات

 

برگ برنده کار خود را پیدا کنید

چه چیزی در کار شما وجود دارد که مشتریان را به سمت شما سرازیر می کند. یک ویژگی خوب و برجسته در رابطه با کارتان که باعث می شود مشتریان شما را به جای رقیبانتان انتخاب کنند ، پیدا کنید.

پیشنهاد دادن به مشتری

به مشتری پیشنهادهای جذاب دهید که او را جذب خرید از شما کند . مثلاً حمل رایگان ، هدیه همراه خرید و یا تخفیف خوب . این گونه نظر مشتری را به کار خود جلب کنید.

مزایای مشارکت

مشتری را در جریان مزایای خرید  بگذارید و به او بگویید که خرید از مجموعه شما چه فوایدی دارد. همچنین درباره مزایای محصول خود به مشتری بگویید . صحبت کردن درباره اینکه محصول مورد نظر شما چه منفعتی برای مشتری دارد بسیار مهم است و باعث می شود مشارکت با شما برای مشتری روشن شود.

 

اصول تبلیغات

 

اعتماد مشتری را جلب کنید

 به مشتری این اطمینان را بدهید که محصول یا خدمات شما بسیار مطمئن و با کیفیت است . وقتی این اعتماد ایجاد شود،کار خیلی راحت می شود و مشتریان و خریداران شما به مرور زیاد میشوند.

رضایت مشتری

 یکی از راه های بسیار خوب برای تبلیغات که هم باعث اعتماد کردن مشتری ها میشود و فروش محصول و خدمات شما را زیاد می‌کند استفاده کردن از رضایت مشتری های قبلی است. با نشان دادن رضایت مشتریان قبلی به مشتریان جدید میتوانید آنها را به خرید از خودتان ترغیب کنید.

 

اصول محتوا

 

تولید محتوای جذاب

رنگ ها و متن های جذاب قدرت فوق العاده ای در جذب افراد دارند ، پس از آن ها غافل نشوید . طرح ها و گرافیک های جذاب در تبلیغات کار شما و آشنایی با روانشناسی رنگ ها می تواند کمک بزرگی به فعالیت شما کند،

 چرا که بیشتر افراد با جلوه های بصری جذب می شوند.

 

برای تبلیغ در گوگل، ساخت تیزر و ساخت موشن گرافیک برای کسب و کارتان میتوانید با تیم ویستا در تماس باشید.

شماره تماس : 09018993004 – 09100386812 – 02188885740

 

شرکت ویستا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا