آموزش وردپرس

یواست چیست؟

یواست چیست؟

 یواست چیست؟ یواست سئو در سال 2007 با نام  WordPress SEO منتشر شد و در سال 2012 نام افزونه خود را به یواست سئو تغییر داد.

یواست یکی از افزونه‌های اصلی وردپرس در حوزه سئو می باشد که میتواند مواردی که از نظر موتورهای جستجو حائز اهمیت هستند را بررسی کرده و پیشنهادهایی در جهت بهبود آن‌ ها ارائه دهد که به تبع آن باعث بهبود سئو سایت شما میشود.بدون شک یواست سئو بهترین افزونه سئو برای وردپرس است.

سئو بالا،سایت شما را در اولویت قرار داده و کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مستقیما به سایت شما راهنمایی می­‌شوند. این موضوع برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی اهمیت بیشتری دارد چرا که بهبود سئو سایت، بازدیدکننده بیشتر و درنتیجه فروش بیشتر در پی دارد که باعث رونق کسب و کار آن­ها می­‌شود.

 

 

yoast

ویژگی های یواست

  1. کار با آن بسیار ساده و راحت

اگر میخواهید سایتی داشته باشید که صفحه اول موتورهای جستجو باشد باید به سئو آن توجه کنید اگر شما اطلاعات کمی نسبت به سئو دارید، یواست سئو میتواند به شما کمک کند که بتوانید سایتتان را هوشمندانه مدیریت کنید.

  1. دارای نقشه سایت کارآمد

ساخت نقشه در سایت میتواند خیلی مفید باشد و از نظر سئو اهمیت دارد چرا که نقشه سایت باعث میشود تا ربات های گوگل سریع تر و راحت تر در سایت شما بخزند یا به اصطلاح (crawl) کنند و در نتیجه ترافیک سایت شما بالا می رود.

  1. تحلیل کلیدواژه ها

به کلید واژه های پاراگراف، URL، لینک ها … اهمیت دهید که تعداد آن کافی باشد. یواست سئو میتواند به ما بگوید چگالی کلیدواژه ها چقدر است این اطلاعات برای بازبینی و اصلاح کلید واژه ها کمک میکند .

  1. جلوگیری از محتوا های تکراری

محتوا سایت را بر اساس نیازهای مشتری های خودتان تنظیم کنید. سعی کنید در انتخاب موضوعات خلاقیت به خرج دهید.

  1. محیط پلاگین فارسی است.

این ویژگی برای هر پلاگینی نقطه قوت به حساب می آید،این مزیت باعث میشود کار راحت تر و سریع تر شود و افراد بیشتری بتوانند بدون هیچ مشکلی از این پلاگین استفاده کنند.

 

 

yoast

یواست پریمیوم

برای تهیه نسخه پریمیوم یواست سئو باید هزینه پرداخت کنید،این نسخه امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه رایگان دارد،این امکانات شامل:

  1. ابزاری مفید برای نقشه سایت
  2. تحیل محتوا
  3. صرفه جویی در وقت
  4. پیدا کردن کلید واژه و مترادف ها
  5. استفاده از چند کلید واژه
  6. نداشتن تبلیغات
  7. امکان قرار دادن پیش نمایش سایت در شبکه های اجتماعی
  8. بهینه سازی مطالب
  9. پیشنهاد لینک های داخلی
  10. افزایش خوانایی متن

اگر درباره الگوریتم های گوگل بیشتر بدانید حتما قانع میشوید که بهینه سازی سایت یک پروسه  بسیار مهم است.

گوگل یک سری ربات هایی داردکه آن ها به سایت شما فرستاده میشوند و هدف این ربات ها بررسی سایت شماست و هر جا که به لینک ها برسند وارد صفحه های لینک شده میشوند تا آن ها را هم آنالیز کنند،اگر این ربات ها تشخیص دادند که متن شما کپی هست،کلید واژه استانداردی ندارد،محتوای خوبی را شامل نمیشود به سایت شما اجازه ایندکس شدن به گوگل را نمی دهد.ایندکس کردن صفحه به معنی ثبت آن صفحه در نتایج گوگل است.

حالا متوجه شدید که یواست چیست و چرا یک سایت باید الگوریتم های گوگل رعایت کند و از نظر سئو سازماندهی شده باشد،که یواست سئو به شما در این زمینه بسیار کمک میکند.

برچسب ها : #یواست#طراحی_سایت#خرید_هاست#ثبت دامنه

 

برای بهبود سئو سایت خود میتوانید از طریق شماره های زیر با تیم ویستا در تماس باشید :  02188885740 – 09018993004

 

vista

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا