اخبار

یوتیوب | همه آن چیزی که شما از آپدیت آن نمی‌دانید!؟

به گزارش  به نقل از منابع خارجی جدیدان یوتیوب که یک شبکه اجتماعی ویدیو محور در جهان به شمار می‌رود؛ آپدیت جدیدی برای شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است. که با این به روزرسانی شما به راحتی هرچه ممکن می‌توانید با این سوشال مدیا جذاب کار خودتان را انجام دهید؛ ادامه مقاله رو باما همراه باشید.

آپدیت های جدید یوتیوب

در ادامه ما برای شما از آپدیت جدید و فوق العاده RSS که برای این سوشال مدیا منتشر شده است؛ صحبت می‌کنیم. تا شمایی که تولید کننده محتوا در این شبکه هستید؛ ویا علاقه دارید که در آن مشغول به فعالیت شوید و کسب درآمد کنید. بتوانید ساده تر این کار را انجام داده و، درآمد خود را به نحوی افزایش چشمگیری دهید؛ این آپدیت عبارت‌اند از:

توزیع ساده تر پادکست ویدیوی شما با RSS

شما زمانی که یک ویدیوی آموزشی، خبری و… را تولید می‌کنید؛ در کنار آن به وسیله سیستم RSS یک پادکست هم در کنار آن تولید می‌کند. که شما می‌توانید درکنار ویدیویی که برای اکانت خود تولید و منتشر کرده‌اید؛ یک پادکست هم درکنار آن داشته باشید. تا مخاطبان نابینا هم بتوانند از محتوای شما نهایت استفاده رو ببرند.

پادکست

با اینکار شما دیگر نیازی نیست به صورت دستی پادکستی خلاصه برای ویدیویی که برای، کانال یوتیوب خود تولید کرده‌اید؛ ایجاد کنید و از بابت انجام آن کار شما راحت شده‌اید. این پادکست معمولان به صورت خلاصه باید توسط خودتان به صورت دستی پادکست تولید می‌شد؛ تا کاربران بتوانند از خلاصه ویدیوی شما مطلع شوند.

نحوه کار با این سیستم جدید یوتیوب

شما برای انجام این کار باید در YouTube روی قسمت ایجاد کلیک کرده؛ که در گوشه کنار سمت راست قرار دارد کلیک کنید. با این کار شما به صفحه ارسال فید در این شبکه وارد شده و باید دستورالعمل های آن را اجرا کنید. سپس به برگه محتوا رفته؛ و پادکست مدنظرتان را ویرایش نمایید.

برای انجام این کار شما باید روی قسمت RSS در یوتیوب کلیک کرده؛ و روی اتصال به فید RSS کلیک کرده و وارد این قسمت که در زیر تنظیمات به صورت دکمه مداد قرار دارد شوید.

فایده آن برای تولید کنندگان محتوا این شبکه

شما با وجود این قابلیت دیگر از بابت اینکه خودتان به صورت متمادی و دستی پادکستی از خلاصه ویدیوی تان تولید کنید؛ راحت می‌شوید. و در خود این سوشال مدیا به صورت اتوماتیک این پادکست ها تولید خواهد شد؛ که این به خودی خود برای تولید کنندگان محتوا ویدیوی یوتیوب یک مزیت بسیار خوب به شمار می‌رود.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا