اخبارتکنولوژی

قابلیت کاربردی که نسخه موبایلی گوگل دریافت کرده است

شما هم اکنون می‌توانید در موتور جستجو گوگل برای خودتان، مجموعه‌ایی از هشدارهای مربوطه به علایق هرکاربری رو شخصی سازی نمایید. گوگل یک ویژگی که به نسخه موبایلی خود افزوده؛ همین مورد بود که، به شما عرض کرده‌ایم. این ویژگی در سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس هستند.

شما می‌توانید ادامه این گزارش از ویستا رو باما همراه باشید.

مواردی که شامل این اعلان گوگل و نحوه فعال سازی آن

این اعلان ها برای شما آب وهوا، قیمت سهام، اطلاعات سفر و پرواز، توصیح های تماشای فیلمی سریالی یا سینمایی و… رو شامل می‌شود.

نحوه فعال سازی

شما برای فعال سازی این قابلیت شخصی سازی می‌توانید به وبسایت Google.com از طریق سیستم عامل اندروید یا آی او اس مراجعه کرده؛ و علامت زنگ در گوشه یکی از سمتین رو فعال سازی نمایید. این نماد در لندینگ اصلی موتور جستجوی گوگل و همین طور صفحه نتایج نمایش داده می‌شود.

درمورد اعلان زنگ

به نقل از سایت معتبر 9to5Google شما زمانی که هشداری فعال داشته باشید؛ علامت زنگ به رنگ قرمز در‌می‌آید. این قابلیت جدید در واقع یک فید خبری ساده است؛ که برای شما اعلان ها رو برپایه زمان انتشار نمایش می‌دهد. شما برای دسترسی به این قابلیت می‌توانید از طریق این آدرس google.com/search/notifications اقدام کنید.گوگل

نکته

این ویژگی فقط برای نسخه موبایلی فعال است؛ و شما برای نسخه دکستاب امکان دسترسی نخواهید داشت.

علامت دسته بندی ها به صورت پیش فرض در قسمت چپ نسخه موبایلی تحت وب موتور جستجو گوگل، روز ارسال، متن اعلان، ویا هرتصویر مرتبط با اعلان‌ها رو به کاربرها نشان می‌دهد. شما با زدن روی هر اعلان نتایج جستجو گوگل رو برای آن بارگیری خواهید کرد.

درمورد این علان های گوگل

این بخش از اعلان ها مدت زمانی است؛ که گوگل برای کاربران خود در دسترس گذاشته است. اما اکنون به عنوان فیدی خبری مختص این موتور جستجو برای کاربرانش در نوار پایین برنامه نامبرده شده قابل استفاده شده است. این بخش مورد صحبت با شما درماه اکتبر(مهر و آبان در سال 1402) به صورت پایلوت به نسخه اندروید برنامه نام برده شده اضافه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا