اخبار

شبکه اجتماعی Truth Social که ایلان ماسک قصد خرید آن را دونالد ترامپ داشت

دونالد ترامپ زمانی قصد فروش شبکه اجتماعی تروث سوشیال رو، به ایلان ماسک داشت؛ که حتی در زمان اوج شلوغی برای تصاحب ایکس(تویتر سابق) به این فرد، پیشنهاد داده بود.

ادعا روزنامه واشنگتن پست درباره فروش Truth social دونالد ترامپ

روزنامه‌ی وانشنگتن پست در گزارشی ادعا کرده بود؛ که ترامپ زمانی قصد این رو داشته است که، شبکه اجتماعی Truth Social رو به ایلان ماسک به فروش برساند. که طبق ادعای چند منبعی که قصد نامبرده شدنشان رو نداشتند؛ ریاست جمهوری سابق ایالت متحده در تابستان قبلی این پیشنهاد رو مطرح نموده بود.

در ادامه‌ی گزارشی که به دست ویستا رسیده است؛ ما به شما عنوان می‌کنیم که، قرار بود چه اتفاقی برای این پلتفرم رخ بدهد. ادامه این گزارش رو باما باشید.

درمورد زمان دادن پیشنهاد

زمانی که ریاست جمهوری سابق آمریکا با مالک قبلی ایکس دیدار کرده بود؛ در آخرهای سال 2022 با یکدیگر دیدار و گفتگو کرده بودند. روزنامه واشنگتن پست ادعایی برمبنای این دونفر باهم به صورت تلفنی در ارتباط بودند؛ و ترامپ علارقم اینکه نتیجه قبلی مذاکراتش به نتیجه نرسیده بود. اما بازهم به افراد مورد اعتماد خود می‌گفت؛ که ایلان ماسک باید این پلتفرم او را خریداری نماید.Truth Social

درباره مذاکره ایلان ماسک و دونالد ترامپ

رییس جمهور سابق امریکا در مصاحبه با شبکه خبری CNBC این موضوع، ملاقات با مدیرعامل سابق شبکه اجتماعی ایکس رو تایید کرده بود. بعد از این اتفاق بود؛ که در شبکه اجتماعی ایکس حساب کاربری این رییس جمهور سابق دوباره بازگشایی شد. اما خب این سیاست مدار کارکشته امریکایی ترجیح می‌دهد؛ از Truth Social استفاده نماید.

این هم توی این موقعی که طرفداران بسیار کمتری در این شبکه، نسبت به شبکه اجتماعی ایکس دارد.

وضعیت مالی تروث سوشال

از زمانی که این سیاست مدار کهنه کار آمریکایی شبکه Truth Social رو راه اندازی کرد؛ تا همین الان با مشکلات مالی عدیده‌ایی روبه رو بوده است. طبق پرونده‌های بورس آمریکا و اوراق بهادار آن کشور تروث سوشال در همین سال اخیر چندین میلیون دلار ثروت خود را از دست داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا