سرور مجازی ترید

راهنمای انتخاب کشور مناسب برای خرید سرور مجازی ترید بایننس

قبل از خرید سرور مجازی ترید بایننس نکته ای که باید به آن توجه کنید انتخاب کشوری است که سرور متعلق به آن می باشد. بهتر است از کشورهای اروپایی اقدام به خرید کنید. انگلیس، فنلاند، آلمان و هر کشوری که در اتحادیه اروپا باشد.

به طور کلی کشورهایی که بایننس آن را تحریم نکرده باشد می توانید جهت خرید سرور مجازی اقدام نموده و معاملات ارزی خود را انجام دهید.

از آنجایی که کشورهای آمریکا و ایران توسط شرکت بایننس کاملا تحریم شده اند، شما نمی توانید معاملات ارزی خود را مستقیما از پوزیشن این کشورها انجام دهید. به محض ورود به حساب بایننس با آی پی و موقعیت ایران یا آمریکا، حساب شما با موجودی مالی آن به طور کامل بلوکه خواهد شد.

نکته دیگر هزینه ای که پرداخت می کنید. زمان خرید به سایت های متفرقه مراجعه نکنید. یک سرور مجازی با کیفیت بالا، پشتیبانی عالی و  قیمت مناسب تهیه کنید.

از دلایل برتری سرورهای مجازی اروپا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سرور های مجازی اروپا ، بدون هیچ گونه محدودیت دسترسی ارائه می شوند. کاربر به تمامی پورت ها و سرور خود دسترسی کافی دارد و هرگونه نرم افزار و یا آنتی ویروسی را می تواند در آن نصب کند. ارتباط با سرور در سرور های مجازی ویندوز از طریق RDC (Remote Desktop Service) صورت می گیرد و در سرور های مجازی لینوکس از طریق SSH می باشد.
  • در کنار این دسترسی ها، VNC نیز ارائه می شود. این دسترسی زمانی استفاده می شود که به هیچ عنوان امکان ارتباط با سرور نیست. VNC ارتباط شما را با سرور مجازی اروپا ایجاد کرده و مشکل آن را برطرف می کند.
  • ویندوز سرورهای مجازی اروپا در اروپا قرار گرفته اند. در نتیجه آی پی ارائه داده شده بر روی این سرور ها در اروپاست اما دسترسی به سایت هایی که در ایران بلاک هستند امکان پذیر می باشد. از آنجایی که اکثر کاربران تجربه کار با ویندوز را دارند، بهتر است سرور مجازی اروپا به همراه ویندوز را سفارش دهید.
همچنین…
  • برخلاف سیستم عامل لینوکس رابط گرافیکی داشته و راحتی کار را برای کاربران چندین برابر می کند.
  • سرور مجازی لینوکس در اروپا با سیستم عامل لینوکس ارائه می شود. سیستم عامل لینوکس, سیستم عامل با حجم دیتای کمی می باشد به همین دلیل زمان سفارش سرور مجازی linux نیازی به سفارش منابع خاص مانند رم بالا نیست.
  • امکان ارتباط با سیستم عامل لینوکس از طریق پروتوکل SSH می باشد. همچنین هنگام سفارش سرور مجازی لینوکس می توانید پنل کنترلی آن را نیز سفارش دهید.

سه عامل اصلی در تعیین قیمت سرورهای مجازی در اروپا اهمیت دارد که از مهمترین عوامل، موقعیت سرور می باشد. اینکه سرور با مکانی در ایران و یا اروپا ارتباط برقرار می کند، به دلیل ارز متفاوت است.

همچنین نوع سیستم عامل و سخت افزار مربوطه در تعیین قیمت سرورها موثر می باشد.
در سیستم عامل لینوکس به دلیل سبک بودن آن می توان با منابع پایین، سرور سفارش داد. در سیستم عامل ویندوز به دلیل نیاز به منابع سخت افزاری بالا مانند رم بالا، قیمت سرور افزایش می یابد.

از جمله کشورهای ارائه دهنده سرور مجازی بایننس عبارتند از:

  • آلمان
  • هلند
  • فنلاند
  • انگلیس
  • فرانسه
  • سنگاپور
  • ترکیه
  • امارات
بهترین کشور کدام است؟

در بین کشورهای مذکور که سرور مجازی بایننس را ارائه می دهند، در حال حاضر بهترین کشور هلند و فنلاند است.

بعد از این کشورها می توانید کشور های فرانسه، انگلیس ، ترکیه ، امارات و سنگاپور را انتخاب کنید.

مزایای خرید سرور از کشور آلمان چیست؟

به دلیل استفاده  نامناسب و تخلف هایی که کاربران ایرانی و برخی کشورهای دیگر در سرور مجازی ترید آلمان مرتکب شده اند، از سوی بایننس کنترل شده و چنانچه با آی پی این کشورها وارد شوید بایننس حساب شما را کاملا بلوکه می کند و برای باز کردن حساب  باید مدارک آلمانی مانند پاسپورت/ کارت شهروندی برای اهراز هویت خود به بایننس ارائه دهید و ارائه مدارک احراز هویتی که بایننس درخواست می کند معمولا در دسترس همه افراد نمی باشد .

ما برای کاربرانی که امکان خرید سرور مجازی از کشور آلمان را دارند، مزایای خرید از این کشور را خواهیم گفت.

مزایای خرید سرور مجازی آلمان نسبت به سایر کشورها

سرور های مجازی کشور آلمان از برترین دیتاسنترهای اروپایی هتزنر آلمان با جدیدترین سخت افزارها و بهترین پشتیبانی باعث می شود مشتریان اطمینان کامل در پایین بودن ریسک خرابی سخت افزار و مشکلات امنیتی حاصل نمایند. دیتاسنتر هتزنر آلمان در مانیتورینگ شبکه و آپتایم دارای بالاترین امنیت می باشد.

با حملات سایبری و هکرها به شبکه دیتاسنتر, شبکه سرورها دچار هیچگونه مشکل نخواهد شد. با همه این تفاصیل، این دیتاسنتر هزینه مناسبی را در ایجاد پورت شبکه 1 گیگابیت واقعی می کند. در دیتاسنترهای دیگر پورت 1 گیگابیت تنها تا 200 الی 500 مگابایت گارانتی می شود. در دیتاسنتر هتزنر آلمان پورت شبکه کلیه سرورها 1 گیگابیت گارانتی می شود.

این موضوع از اهمیت بالایی در برخورداری کیفیت و سرعت سرورها دارد.

دیگر مزایای سرور آلمان

سرور های مجازی در کشور آلمان از رم ۲۵۶مگ تا ۲گیگ  قابل ارا ئه می باشند. این اختلاف حجم رم  به دلیل نیازهای مختلف کاربران است. کاربرانی که تنها به یک دسترسی نیاز دارند و یا در وب تنها اکسپلولر می کنند, به رم کمتری نیاز دارند. به عنوان مثال کسانی که با حسابهای پی پال خود و یا فارکس و متاتریدر کار می کنند به رم کمی نیاز دارند.

سرورهای مجازی با رم بالا مناسب وب سایت ها و یا برنامه هایی می باشند که پردازی بالایی دارند.

از مزایای خوب سرور مجازی آلمان این است که این سرورها در آلمان مستقر هستند.
از دیگر مزایای سرور مجازی آلمان امکان انتخاب سیستم عامل است. کاربر میتواند سرور مجازی ویندوز اروپا و یا سرور مجازی لینوکس اروپا سفارش دهد.همچنین می تواند مناسب با سیستم عامل انتخابی پنل کنترلی را جهت مدیریت بیشتر انتخاب کند.

با توجه به اینکه ارتقا منابع در سرور مجازی  ویندوز و سرور مجازی linux اروپا وجود دارد، کاربر می تواند به سرور خود دسترسی کامل داشته باشد.

مزایای خرید سرور از کشور فنلاند چیست؟

سرورهای مجازی ترید بایننس فنلاند از تکنولوژی جدید استفاده می کنند. از جمله هاردهای  سری SSD NVMe , SAS Enterprise و پردازنده های زئون ورژن 6 اینتل قدرت چندین برابر بالاتر نسبت به سرورهای سایر کشورها دارد. با این توصیف، سرور مجازی فنلاند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. از نظر بازدهی نیز بسیار کارآمد است. سرور مجازی فنلاند با سیستم عامل های لینوکس و ویندوز  ارائه می شود.

مزایای سرور مجازی فنلاند نسبت به سایر کشورها

دیتاسنتر جدید هتزنر مستقر در کشور فنلاند باعث شده است که کاربران دیتاسنتر هتزنر تجربه داشتن همان کیفیت قبلی که در دیتاسنتر هتزنر آلمان داشته باشند، برخوردار باشند. لازم است بدانید دیتاسنتر هتزنر یکی از برترین دیتاسنترهای جهان می باشد. دیتاسنتر هتزنر کشور فنلاند همان استاندارهای  دیتاسنتر آلمان با همان کیفیت و آپتایم بالا را شامل می شود.

ما برای کاربرانی که قصد خرید سروری با کیفیت بالا را دارند، سرور های مجازی فنلاند را توصیحه می کنیم. دیتاسنتر هتزنر در کشور فنلاند دارای پورت 1 گیگابیت می باشد. از نظر موقعیت جغرافیایی، سرعت، و پورت شبکه  برای کاربران داخل ایران مناسبتر از سایر لوکیشن ها می باشد و با سرعت و دسترسی بالاتری به سرورهای خود واقع در کشور فنلاند خواهند داشت. شرکت ویستا با ارائه برترین کیفیت سرورها از لوکیشن فنلاند آماده ارائه خدمات سرور مجازی و اختصاصی به مشتریان خود می باشد.

نکته ی بعدی در نظر گرفتن کمترین میزان پینگ است. سرور مجازی ترید در کشور فنلاند به دلیل نزدیک بودن موقعیت مکانی این کشور به ایران سرعت پینگ کمتری به نسبت سایر کشورها دارد.

سرور مجازی انگلستان دیتاسنتر رد استیشن

سرور مجازی ترید انگلستان از دیتاسنتر رد استیشن، هارد پرسرعت SSD NVMe، منابع سخت افزاری کاملا اختصاصی, مدیریت و پشتیبانی بالا, کانفینگ و راه اندازی رایگان برخوردار است.

مزایای خرید سرور مجازی انگلستان به سایر کشورها

سرورهای مجازی انگلستان به دلیل کیفیت بالا، سخت افزار و پورت شبکه ای بسیار قوی، نسبت به سایر لوکیشن ها کیفیت بالاتری خواهد داشت. همچنین دیتاسنتر Redstation انگلستان به دلیل قوانین امنیتی بالایی که دارد نسبت به دیتاسنترهای دیگر برتری دارد.

سرورهایی که از دیتاسنتر Redstation استفاده می کنند هاردهای بسیار پرسرعت دارند. این موضوع در افزایش کیفیت و سرعت آنها موثر بوده است.

نکته حائز اهمیت این است که  پورت در این سرورها بصورت نامحدود می باشد.

پلن های سرورهای مجازی انگلستان دارای کانفینگ رایگان و پشتیبانی کامل می باشند.

مزایای خرید سرور مجازی فرانسه چیست؟

سرور مجازی ترید فرانسه از دیتاسنتر OVH با کیفیت پورت و پهنای باند بالای شبکه  و استفاده از برترین سخت افزارهای روز RAM DDR4, هاردهای SAS Enterprise و SSD و SSD NVMe و نیز پردازنده های Intel Xeon برخوردارهستند.

سرور مجازی فرانسه با پورت اختصاصی 1 گیگابیت و ترافیک و پهنای باند نامحدود هزینه کاربران را در استفاده از ترافیک بسیار کاهش نموده و کاربرانی که از دانلود و آپلود بالایی استفاده می کنند بهتر است از سرور مجازی فرانسه استفاده کنند.

کاربر در سرور مجازی فرانسه می تواند سیستم عامل دلخواه خود مانندWindows Server 2008 , Windows Server 2012 , Windows Server 2016,  همچنین ویندوز های دسکتاپی همانند Windows 7 , Windows 8 , Windows 10 و یا سیستم عامل های لینوکس انتخاب کند. این ویژگی باعث شده است که کاربران مختلف برحسب نیاز خود سیستم عامل دلخواه خود را تهیه نمایند.

شرکت ویستا یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی ترید و بایننس می باشد.

در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید شرکت ویستا مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را تهیه نمایید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 021191301861 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا