سرور مجازی تریدطراحی سایتمیزبانی وب

طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

یافتن و اعتماد کردن به شرکت های طراح وب سایت در تهران، یکی از سختترین و پرچالتشترین کارها، برای افرادیست که قصد انتقال کسب و کار خود به دنیای اینترنت را دارند. تنوع و تعداد شرکتهای طراحی وبسایت و متعاقبا تنوع قیمتها در این حوزه به شدت زیاد و گیج کننده است،در اولین قدم برای طراحی وب سایت متناسب با شغلتان، باید به این سوالها پاسخ بدهید.

  1. به چه شرکت یا فرد مدعی در این زمینه، می توان اعتماد کرد؟
  2. بهترین و مناسب ترین قیمت برای طراحی یک وبسایت مناسب،چه میزان است؟
  3. دلیل این تنوع قیمتی گسترده در طراحی  وب سایت  چیست؟
  4. تفاوت و تنوع در طراحی،تکنولوژی،امکانات و اعتبار وبسایتها چگونه است؟
  5. وبسایت متناسب و کاربردی برای شغل شما چیست؟


10 پیشنهاد برای افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

قیمت طراحی

سایت در تهران

هرانسان عاقل و بالغی می داند، که قیمت خودرو شرکت بنز با خودرو شرکت ساپیا متفاوت است،در حوزه ی طراحی وبسایت هم قیمتها با توجه به کیفیت خدمات متفاوت است،وبسایت ها از نظر هاستنیگ، شرکت ارائه دهنده ی هاستینگ، پهنای باند،  مقدار فضای میزبانی، هزینه ی طراحی، بهینه سازی و سئو، سیستم مدیریت محتوا، خدمات و پشتیبانی و از همه مهمتر اعتبار و سابقه ی شرکت طراحی وبسایت متفاوتند، به همین دلیل دامنه ی قیمت طراحی وبسایت گسترده است،یک شرکت طراحی وب سایت با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد،مبالغ متفاوتی دریافت می کنند.در این مقاله امکاناتی که در قیمت تفاوت ایجاد می کند را بررسی می کنیم.

شرکت ویستا

شرکت هاستینگ

در تهران

هاست چیست؟

اولین مرحله  در راه اندازی سایت خرید هاست و دامنه است،هاست به مشابه خرید یک تکه زمین برای ساختن خانه می باشد،مطالب،تصاویر، ویدئوها و هر نوع فایلی که از وبسایتهای متفاوت دانلود می کنید یا از وبسایتهای متفاوت اپلود می کنید، همگی بر روی یک فضای کامپیوتری قرار می گیرند که به صورت 24 ساعته به  اینترنت متصل است.

هاست چیست؟

قیمت هاست

در تهران 

هاست اشتراکی یا Shared Hosting

تا به حال در خوابگاه های دانشجویی دانشگاههای دولتی ساکن بودید؟یک ساختمان بزرگ با تعداد اتاقهای زیاد که در یک زمین بنا شده است،بیشتر امکاناتی که در خوابگاهای دانشجویی وجود دارد از جمله حمام و دستشویی و .. به صورت اشتراکی می باشد.هاست اشتراکی تقریبا شبیه به خوابگاه های دانشجویی است.هاست اشتراکی مجموعه‌ای از تعداد بسیار زیادی هاست‌،روی یک سرور هستند که هر سایت روی یکی از این هاست‌ها میزبانی می‌شود. در هاست اشتراکی هر سایت به صورت شراکتی از منابع کل سرور استفاده می‌کند،پس کیفیت و کمیت خدمات در این هاستها به شدت پایین است.این هاست ها معمولا ارزان و کم کاربرد هستند،شاید متوجه  متوجه شده باشیدريالچگونه بعضی افراد با قیمتهای ناچیز،طراحی وبسایت انجام میدهند.

هاست مجازی یا VPS

حالا بیایید فرض کنیم،با چند نفر از دوستانتان روی هم پول بگذارید و یک زمین مشترک رابخرید،حالا روی ان یک اپارتمان چند واحدی بسازید.هر واحد از اپارتمان مختص به یک نفر است،بیشتر امکانات اپارتمان شخصی است،اما امکاناتی مثل حیاط ،پشت بام و راه پله هم اشتراکی است،هاست مجازی در دنیای اینترنت چیزی شبیه به اپارتمان چند واحدی است،بهتر از خوابگاه های دانشجویی و ضعیفتر نسبت به ویلای اختصاصی، در واقع این نوع هاستینگ نوعی خاصی از هاست اشتراکی است.در این نوع هاست با  کمک نرم‌افزار یک سرور را به  چند سرور مجازی تقسیم بندی می کنند  و هر سرور به عنوان یک هاست اختصاصی در نظر می گیرند،البته تعداد کمی سایت روی سرور قرار می گیرند،بیشتر وبسایتها به دلیل هزینه های کم  و امکانات بیشتر روی این نوع هاست سوار می شوند.

هاست ابری یا Cloud Hosting

هاست ابری جدیدترین نوع سرویس هاستینگ است،فرض کنید در ساختمانی که زندگی می کنید یک پارکینگ اشتراکی وجود دارد و به صورت مساوی بین اهالی اپارتمان تقسیم شده است،حالا فرض کنید برای اقای احمدی، یکی از اهالی اپارتمان،چند مهمان امده است،بیشتر  فضای پارکینگ خالی است و اقای احمدی نیاز دارد از فضای خالی پارکینگ خود برای ماشین  مهمانانش استفاده کند،فرض کنیم سرایدار اپارتمان با توافق قبلی اهالی ساختمان، در تایمی خاص تمام فضا را به اقای احمدی اختصاص میدهد،هاست ابری هم وظیفه ای مانند سرایدار اپارتمان را برعهده دارد،در هاست ابری به جای استفاده از یک سرور، چندین سرور به صورت همزمان فعالند و به هم متصلند تا اگر اختلالی در یکی از سرورها رخ داد سرور دیگر  کمبود منابع را جبران کند. بعد از اینکه وضعیت نرمال شود،مجددا منابع اشغالی آزاد می شود و فعالیت عادی همه سرورها دنبال می‌شود. از مزایای سرویس هاست ابری به صفر رساندن داون‌تایم سایت است.

چه هاستی را انتخاب کنیم؟

تفاوت هاست اشتراکی و سرور اختصاصی

برای انتخاب هاست به ویژگی های زیر باید توجه کرد

  1. فضا یا حجم:مقدار فضا و یا حجمی که شما می توانید روی ان اطلاعات خود را بارگذاری کنید،هر چه قدر فضای اختصاصی بیشتر باشد،هزینه ی هاست شما بالاتر است.
  1. پهنای باند:تعداد افرادی که می توانند در یک بازه ی زمانی مشخص وارد وبسایت شما بشوند، هاست شما در ماه، حجم خاصی از ترافیک را مصرف کند.
  1. امنیت هاست: سایت‌ها و سرورها گاها تحت حملات مختلفی از جمله DDoS یا هک سایت هستند. یکی از مسئولیت‌های شرکت هاستینگ استفاده از نرم افزارها و راهکارهای امنیتی برای تامین امنیت هاست و متعاقبا سایتهای میزبانی شده است.
  1. کنترل پنل:کنترل پنل همان بخش مدیریتی وب سایت است، در حال حاضر سه کنترل پنل به اسم سی‌پنل، پلسک و دایرکت ادمین از محبوبت بالایی برخوردار هستند،که به دلیل قیمت ارزان و رابطه ی کاربری قوی بیشتر از سی پنل استفاده می شود
  2. بک‌آپ گیری: امکان دارد هاست مورد استفاده به دلایلی مثل خرابی سخت افزار، اختلال در نرم‌افزارها و حتی ضبط آن توسط پلیس از دسترس خارج شود و کلیه اطلاعاتی که مدت زمان زیاد برای ان وقت صرف کرده اید از بین برود،هنگام خرید هاست دقت کنید،شرکت هاستینگ به بک اپ گیری اهمیت دهد و در صورت از بین رفتن وبسایت شما،با استفاده از بک اپ بتواند اطلاعات شما را برگرداند.
  1. آپتیم بالا:البته سرور وهاست شما به صورت بیست چهارساعته به اینترنت متصل نیست.امکان دارد به خاطر تعمیرات و خدمات چند روزی در طول سال،سرور وبسایت شما قطع باشد .مدت زمان قطعی سرور را اپتیم می گویند،هرچه میزان قطعی سرور پایین باشد،اپیتیم سرور بالاتر است، آپتایم مناسب برای شرکت‌های هاستینگ در طول یک سال روی 99 درصد قرار دارد، یعنی طول 365 روز از سال،سرور به مدت 3.6 روز در دسترس نیست.
  1. پشتیبانی:به صورت ساده،یعنی اگر برای هاست و سرور شما مشکلی پیش امد،یا سوالی در خصوص خدمات هاستینگ خود داشتید،بتوانید به راحتی با شرکت هاستنیگ تماس حاصل کنید و مشکل خود را رفع کنید

اصول طراحی وب سایت در تهران

طراحی سایت توسط شرکت ویستا

برای طراحی وب سایت سه اصل مهم و ضروری است.

1-نیاز سنجی  و برندسازی

2-خلاقیت و زیبایی

3-سئوبندی و طراحی حرفه ای

در انتخاب شرکتی که طراحی وب سایت شما را بر عهده دارد،همیشه به سابقه، نمونه کار و اعتبار شرکت توجه کنید. مثلا شما یک هتل چند ستاره، در مشهد دارید و می خواهید برای این هتل وبسایت طراحی کنید.در طراحی وب سایت شما چه اصولی باید رعایت شود؟شرکت طراحی وبسایت تا چه میزان متعهد این اصول است؟ ابتدا شرکت طراحی وبسایت،در مورد کسب  و کار شما باید نیازسنجی کند.شما چه وبسایتی با چه خدماتی نیاز دارید؟مثلا یک وبسایت هتل،نیاز به سیستم رزرواسیون انلاین و پرداخت انلاین است، حالا اگر شما ترجیح دهید،کاربر وبسایت به صورت اختصاصی بتواند اتاقها را مشاهده کند و رزرو کند،یا مثلا دوست دارید وبسایت شما همرنگ هتل شما باشد، یا شما اصلا نیاز به برندسازی در وب سایت خود دارید ،ایا شرکت طراح وبسایت قادر به انجام ان است؟

سیستم مدیریت محتوا در تهران

فرض کنید دریک اپلیکیشن یا صفحه ی اجتماعی،یک پروفایل اختصاصی دارید،اگر فردی بخواهد بابت تبلیغ در پیج شما، پول بپردازد، با توجه به تعداد فالوور ها و .. به شما پول می دهد.در واقع شما توانستید، تعداد زیادی از افراد و کاربران را به پیج خود هدایت کنید و صاحبان کسب و کار برای استفاده از این ترافیک به شما پول میدهند،چه چیزی در دنیای وب مشخص میکند وب سایت شما نرخ بازدید بیشتری دارد و در دید عموم قرار دارد،در دنیای وب با مفهومی به اسم سئو مواجه هستیم،بعد از طراحی وب سایت، هر وبم مستر و مدیر پیجی باید به فکر سئو و نرخ بازدید سایت خود باشد تا بتواند بهتر محصولات و خدمات پیج خود را به فروش برساند. یکی از راههای بالابردن نرخ بازدید و سِئو مناسب،تولید محتوای مناسب و سئو بندی شده است،شرکتی که خدمات طراحی وب سایت را به شما ارائه می دهد باید در زمینه ی تولید محتوا و سئوبندی سایت، به شما کمک کند،البته حتما به سابقه ی شرکت طراح وب خود نیز توجه کنید، و قدمت حضور انها در دنیای وب،خود به خود در سئو سایت شما تاثیرگذاراست،تعداد سالهایی که یک شرکت کار طراحی وب انجام میدهد در واقع ریشه ی او در دنیای وب است و حقیقتا قابل قیمتگذاری نیست.

نامهای بزرگی که به ما اعتماد کردند

قبل
بعد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا