ویدیو

آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

با سلام، در این مقاله قصد داریم تا نحوه ساخت ایمیل در cPanel رو آموزش بدیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. ابتدا باید مطمئن بشید که شرکت هاستینگ قابلیت ایجاد Email رو در اختیارتون قرار داده یا نه. برای این کار وارد بخش STATISTICS در پنل سمت راست سی پنل بشید.

آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

اسکرول کنید تا بخشی به نام Email Accounts رو پیدا کنید. اگه این بخش رو در این قسمت پیدا نکردید مطمئناً شرکت هاستینگ شما این قابلیت رو در اختیار شما قرار نداده.

آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

Email Accounts

بعد از اینکه از وجود این بخش مطمئن شدید به ادامه آموزش میپردازیم. حالا به قسمت  Email برید و گزینه Email Accounts رو انتخاب کنید. این بخش مربوط به ساخت و تنظیمات ایمیل اکانت سی پنل هست.

آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

Create an Email Account

تو این بخش یک گزینه به نام +CREATE میبینید، روی آن کلیک کنید. با انتخاب این گزینه به صفحه CREATE AN EMAIL ACCOUNT منتقل میشید. در این صفحه شما باید اطلاعات خودتون رو طبق چیزی که فیلدها از شما میخوان وارد کنید.

اطلاعاتی که هر فیلد از شما میخواد به ترتیب:

Username:

در این فیلد شما باید پیشوند ایمیل موردنظرتون رو وارد کنید. مثلا اگه میخواید ایمیل info بسازید میتونید info رو وارد کنید که در این صورت آدرس ایمیل شما میشه info@vistawebco.com 

Password:

رمزی که باید در این فیلد وارد کنید درواقع در آینده کلید دسترسی شما به سایر ایمیل های داخل این ایمیل خواهد بود. پس در انتخاب رمز بسیار دقت کنید و حتما از رمزهای ترکیبی بسیار قوی استفاده کنید.

اگه شما به علاوه بر دامنه اصلی دامنه دیگه ای رو هاست داشته باشید فیلدی به اسم domain برای شما تو همین قسمت فعال میشه. شما در این فیلد هم میتونید با پسوند دامنه های دیگه یک ایمیل اختصاصی بسازید.

Storage Space:

در این فیلد شما باید فضای مورد استفاده ایمیل رو مشخص کنید. این مقدار بطور پیش فرض روی 1024 مگابایت قرار داره ولی بهتره که این حجم رو کم کنید تا فضای زیادی اشغال نشه که بعدا به مشکل برنخورید. گزینه دیگه ای هم به اسن unlimited هست که با فعال کردن اون ایمیل میتونه فضای کلی هاست رو در اختیار بگیره.

بعد از تکمیل کردن مراحل میتونید روی دکمه انتهایی یعنی crate کلیک کنید تا عملتون با موفقیت ثبت بشه. اگه پیام سبز رنگی به عنوان account created مشاهده کردید بدونید که ایمیل شما با موفقیت ثبت شده.

برای ساخت بلوک HTML امضاء ایمیل به صورت رایگان میتونید به سایت هاب اسپات مراجعه کنید.

میتونید سؤالات خودتون رو باما به اشتراک بذارید. شرکت ویستا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا