آموزش وردپرس

MOZ چیست؟

MOZ چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قدرتمند است که به کسب و کار شما کمک می کند ترافیک ارزشمندی بدست آورید که باعث افزایش فروش شما  میشود. بهینه سازی وب سایت شما به زمان و تلاش نیاز دارد ، بنابراین بسیاری از شرکت ها برای انجام این کار به متخصصان SEO تکیه می کنند. Moz یک شرکت SEO است که به مردم کمک می کند که SEO سایت های خود را بهبود دهند.

رند فیشکین و گیلیان مسیگ شرکت Moz را در سال 2004 به عنوان یک شرکت متمرکز بر SEO تأسیس کردند. فیشکین این شرکت  را ایجاد کرد تا به مشاغل کمک کند تا SEO را در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنند واز آن بهره ببرند. Moz ، درابتدا به عنوان وبلاگی با نام SEOmoz راه اندازی شد تا متخصصان بتوانند تحقیقات و ایده های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

با محبوبیت بیشتر SEO moz  آنها به یک شرکت مشاور تبدیل شدند. در سال 2013 ، SEOmoz به عنوان Moz تغییر نام داد و تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات و ابزارهای SEO برای کمک به رشد مشاغل آغاز کرد. امروزه این شرکت،  فیلم های آموزشی و مشاوره ای برای کمک به افراد در زمینه SEO ارائه می دهد.

 

Moz چیست؟

محصولات Moz

Moz دو محصول را به مشاغل درخدمات  SEO ارائه می دهد. در این مقاله ما نگاهی عمیق به آنچه آنها ارائه می دهند می اندازیم.

خدمات ماز نسخه پرو

Moz Pro، یک ابزار همه جانبه است که به مشاغل کمک می کند تا سایت خود را از جنبه های متعدد SEO بررسی و آن را مدیریت کنند. این یک ابزار عالی برای استفاده درکنار Google Analytics است.

 

Moz چیست؟

تحلیل مخاطب

Moz Pro به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید وآن ها را ارزیابی کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند ، از نحوه دسترسی آنها به سایت و صفحات پربازدید مطلع می شوید. می بینید که آیا آنها از تبلیغات پولی موتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی  وارد سایت شما می شوند.

این ابزار به شما کمک می کند تا نحوه جستجوی افراد برای کسب و کار را بیاموزید. شما کلمات کلیدی را که مخاطبان برای پیدا کردن محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند بهتر درک می کنید و با سلیقه کاربران آشنا می شوید. وقتی می دانید مخاطبان شما از چه چیزی برای یافتن کسب و کار شما استفاده می کنند، می توانید برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید تا بازدید کنندگان واجد شرایط بیشتری را به صفحات سایت خود جذب کنید.

 

رتبه بندی سایت

هدف در سئو این است که سایت شما رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشد. از آنجا که 75 درصد مردم از صفحه اول نتایج عبور نمی کنند ، مهم این است که شما دائماً برای بهبود رتبه سایت خود و دستیابی به امتیازات ارزشمند تلاش کنید.

با Moz Pro ، می توانید ببینید آیا کمپین برای مخاطبان شما کار می کند یا خیر. این به شما امکان می دهد نحوه رتبه بندی کلمات کلیدی خاص را ردیابی کنید. همچنین خواهید دید که چگونه برای کلمات کلیدی خاصی در مقایسه با رقبا خود رتبه کسب می کنید.

Moz Pro به شما امکان جستجوهای محلی و ملی را میدهد. شما یک دید کلی از کمپین خود خواهید داشت و نحوه رتبه بندی سایت خود در مقایسه با رقبا را بهتر درک خواهید کرد.

وقتی از Moz Pro استفاده می کنید ، آنها ربات خود را به سایت شما ارائه می دهند. این ربات در سایت شما جستجو می کند تا مشکلات را پیدا کرده و آنها را برطرف کند. بسیار مهم است که مسائل را برطرف کنید تا از تجربه منفی مخاطبان در سایت خود جلوگیری کنید.

ربات Moz Pro دائماً در حال جستجوی مشکل در سایت شما میباشد. سایت را جستجو می کند خطاها را پیدا میکند و به محض پیدا کردن خطاها آنها را گزارش میکند. این امر به شما کمک میکند خطاها را بسیار سریع تر و کارآمدتر برطرف کنید.

 

Moz چیست؟

خدمات Moz local

رتبه کسب و کارهای محلی در نتایج جستجو متفاوت از سایر مشاغل است  Moz local نرم افزار دیگر Moz است که به کمک  مشاغل محلی برای بهینه سازیSeo  آمده است.

برای استفاده از این امکان، ابتدا باید کسب وکار خود را در Google یا Facebook ثبت کنید. این کار به شما کمک می کند که در جستجو های محلی  سایت شما از SEO خوبی برخوردار شود ، همچنین باعث دیده شدن کسب وکار شما می شود و مخاطبان شما کسب و کارتان را پیدا می کنند.

پس از اتمام کار ، Moz local فهرستی از کسب و کار شما را تکمیل می کند. پس از آماده شدن لیست شما ، Moz فهرست شما را برای توزیع آماده می کند و سپس آن را در موتورهای جستجو توزیع و منتشرمی کند. این موتورهای جستجو سایت شما را فهرست بندی می کنند و مشتریان جدید آن را پیدا می کنند.

Moz Local برای مشاغل کوچک

Moz Local یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک است. Moz Local بهینه سازی لیست مشاغل شما را آسان می کند. آنها فقط باعث می شوند که داده ها را یک بار برای هر مکان تکمیل کنید. بقیه اطلاعات  شما به صورت اتوماتیک تکمیل می شود.

 

این اطلاعات را به موتورهای جستجو و فهرست هایی که مخاطبان شما بیشتر از آنها استفاده می کنند می فرستد. فرآیند اتوماسیون باعث می شود تغییرات سریع یا رفع خطاها در تمام لیست های محلی شما آسان شود. این امر از تکرار کار یا تکرار لیست ها جلوگیری می کند.

Moz Local یک راه عالی برای ایجاد اعتماد با مخاطبان است. این به شما کمک می کند تا از فراموش کردن داده ها یا ارسال داده های نادرست جلوگیری کنید. این کار اعتماد شما را به موتورهای جستجو افزایش می دهد و باعث می شود آنها شما را به عنوان یک منبع محلی مشروع ببینند.

به عنوان یک کسب و کار محلی ، نقد و بررسی نقشی اساسی دارند. با Moz Local ، وقتی شخصی کسب و کار شما را در یک سایت مشهور بررسی می کند ، اعلان ها را دریافت خواهید کرد ، که به شما این امکان را می دهد تا سریع پاسخ دهید. این امر به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود بدرخشید.

 

Moz چیست؟

Moz Local for Enterprise

Moz Local همچنین یک گزینه Enterprise برای مشاغل بزرگتر ارائه می دهد. این برنامه بر پیاده سازی راه حل های خودکار برای کمک به جلوگیری از کارهای تکراری متمرکز است.

با Moz Local ، خواهید فهمید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را رتبه بندی می کنند. Moz Local خدمات خودکار ارائه می دهد تا سایت شما را مرور کند و نکاتی جهت بهبود سایت به شما گوشزد می کند.

 این مسئله به شما کمک میکند نحوه ارتباط مشتریان با لیست را درک کنید و در مورد چگونگی بهبود فهرست خود برای بهتر شدن موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان خود اطلاعاتی کسب خواهید کرد.

Moz Local به شما در یافتن زمینه های بهبود فعالیت سایت هم کمک می کند اگر مشکلی در سایت شما وجود داشته باشد ، Moz به شما اطلاع می دهد که آنها را برطرف کنید. این امر وضعیت سایت شما را در حالت عالی نگه می دارد.

Moz Local برند شما را زیر نظر گرفته و از آن دفاع خواهد کرد. Moz به شما این امکان را می دهد تا شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را زیر نظر داشته باشید تا ببینید در کجا موفق هستید و در کدام بخش ضعف  دارید. به عنوان یک کسب وکار محلی ، نظارت بر حضور برند و تأثیر آن بر مشتریان محلی بسیار مهم است. Moz Local به شما کمک می کند از رتبه سایت ، شهرت و درآمد احتمالی سایت خود محافظت کنید.

همچنین خواهید دید که در جایگاه شما درمقایسه با رقبای خودتان چگونه است. این یک ابزار عالی است که به شما کمک می کند تا بر حفظ شهرت برند خود تمرکز کنید.

تجزیه و تحلیل SEO توسط  ماز لوکال

داشتن این ویژگی بسیار عالی است زیرا به شما کمک می کند عملکرد سایت خود را تجزیه و تحلیل کرده و آن را  بهبود دهید. سئو یک روش مهم برای کمک به کسب و کار شما برای به دست آوردن ترافیک ارزشمند است که می تواند فروش شما را افزایش دهد.

SEO می تواند یک فرآیند طاقت فرسا باشد. Moz Local یک مدیر موفقیت برای حساب شما ارائه می دهد تا بینش SEO را در اختیار شما قرار دهد. Moz ویژگی های زیادی دارد که به موفقیت کسب و کار محلی شما کمک می کند.

 

برای طراحی اصولی سایت خود میتوانید با تیم ویستادر تماس باشید.

شماره تماس : 09018993004 – 09100386812 – 02188885740

 

vista

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا