میزبانی وبهاست

بهترین هاست برای ووکامرس

آیا شما هم قصد راه اندازی یک کسب وکار اینترنتی هستید؟ آیا شما دارای کسب وکاری مرتبط به فروش خدمات یا کالایی هستید؛ که حال به فکر راه اندازی یک کسب وکار هستید؟ شما باید برای انجام این کار یکسری امکانات اولیه مانند بهترین هاست برای ووکامرس، خرید دامین، طراحی سایت و… رو برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی تان انجام دهید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم؛ تا به شما چندتا از بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست ووکامرس در ایران را به شما معرفی نماییم. تا شما با اطمینال کامل سرمایه گذاری خود را انجام دهید؛ ادامه این مقاله رو با ویستا همراه باشید.

هاست ووکامرس

ووکامرس یکی از پرطرفدارترین بسترهای فروشگاهی دنیا به شمار می‌رود؛ که توسط کسب وکارهای کوچک و بزرگی در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین هاست برای ووکامرس هاستی است؛ که دارای ویژگی هایی از جمله عملکرد خوب، سرعتی بالا برای لود اطلاعات و بسیار مهم در بخش سئویی و نیازهای امنیتی ووکامرس ساخته شده باشد.

هاست ووکامرس دارای منابع سخت افزاری قدرتمند و امکان اتصال چندین کاربر بدون افت سرعت سایت فراهم می‌کند؛ تا هاست ووکامرس سایت را بدون داشتن تاخیر برای کاربران دنیای اینترنت لود نمایید.

بهترین هاست برای ووکامرس

بهترین هاست برای ووکامرس

در این بازار ارائه دهنده بهترین هاست برای ووکامرس شرکت های بسیاری وجود دارند؛ که این خدمات رو ارائه می‌دهند. آنها خدمات خود را در قالب بسته های پیشنهادی با قیمت های مختلف و امکانات متفاوت ارائه می‌دهند؛ که هرکدام از این شرکت ها برای ارائه هاست ووکامرس باید ویژگی‌هایی از جمله رابط کاربری، قیمت، سرعت لود، بکاپ گیری منظم، امنیت اطلاعات، کیفیت پشتیبانی مشتریان، فضای میزبانی و پهنای باند، کنترل پنل و… از مهمترین ویژگی های هاست ووکامرس به شمار می‌روند.

معرفی شرکت های ارائه دهنده

در ادامه ما به شما شرکت های معتبر و قوی که در این زمینه به شما خدمات ارائه می‌دهند؛ رو معرفی خواهیم کرد تا شما با اطمینال کامل سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

ایران سرور از شرکت های ارائه دهنده بهترین هاست برای ووکامرس

شرکت ایران سرور با بیشتر از 70 دیتا سنتر در جهان و تعداد بسیار زیادی مشتری یک از، بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ از جمله ارائه بهترین هاست برای ووکامرس در ایران به شمار می‌رود.

پشتیبانی در بالاترین سطح روی تمامی خدمات، استفاده از مختصص‌های مجرب وکارکشته، به روز بودن خدمات و سرویس ها و درنهایت استفاده از بهترین روش های امنیتی برروی هاست های خود باعث شده؛ تا این شرکت به یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست در ایران تبدیل شود.

مزیت اصلی ایران سرور

ایران سرور خود دارای منابع سخت افزاری قدرتمند از جمله هارد پرسرعت ان وی ام ای است؛ که دارای سرعتی 24 برابر هارد اس اس دی است. از دیگر ویژگی هایی که بهترین هاست برای ووکامرس ایران سرور دارد؛ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دردسترس بودن 99 درصد سرورها

استفاده از وب سرور با سرعت بالا

پهنای باند بدون محدودیت

استفاده از لایت اسپید اورجینال

سرور با تراکم پایین برای سرعتی بالاتر

پشتیبانی از زبان های کد نویسی پی اچ پی و فریم ورک‌های مرتبط با آن

امکان ذخیره دیتا برروی 3 هارد دیسک مختلف با تکنولوژی هماهنگ راید و دیتا میرورینگ برای بکاپ گیری بهتر

پشتیبانی گیری از تمامی اطلاعات کاربران به طور مداوم

نصب و انتقاله رایگان وردپرس و ووکامرس

هاست ووکامرس سون هاست

شرکت سون هاست با نزدیک به 20 سال تجربه و سهم بازار بسیار مطلوب با ارائه سرویس های متفاوت، پشتیبانی با سرعت بالا و آنلاین با حفظ امنیت هاست شما یکی از بهترین هاست ووکامرس در ایران به شمار می‌رود.

این شرکت با بهره گیری از سرورهای پرسرعت اس اس دی و ان وی ام ای توانسته یک بستر بسیار مناسب برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکنه؛ نیاز شما را رفع نماید. سون هاست یکی از بهترین هاست برای ووکامرس رو در ایران به مشتریان خود ارائه می‌‌دهد؛ که دارای خدمات بسیار خوب و ممتازی از جمله خدمات زیر است. این خدمات عبارت‌اند از:

دردسترس بودن تقریبا همه سرورها

امنیت هاست این شرکت به وسیله فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری

پشتیباتی گیری روزانه و هفتگی از اطلاعات

ارائه گواهینامه اس اس ال و دامنه ملی رایگان

استفاده از افزونه کش پریمیوم

پشتیبانی از نود جی اس، پایتون و روبی

اتصال نامحدود اکانت ایمیل، پارک دامنه و اکانت اف تی پی

ایران وب

ایران وب با دارا بودن بیش از 15 سال سابقه و میزبانی بالای 40هزار سایت یکی دیگر از، شرکت های ارائه دهنده بهترین هاست برای ووکامرس و همچنین وردپرس هم است. این هاست های ووکامرسی ایران وب با وردپرس و ووکامرس سازگاری داشته؛ هاست های ووکامرسی از کنترل پنل سی پنل استفاده می‌کنند.

بهترین هاست برای ووکامرس

درکنار این مزیت دارای ویژگی دیگری مانند استفاده از وب سرور لایت اسپید، استفاده از سیستم های امنیتی قدرتمند، دیوارهای امنیتی سخت و نرم افزاری از دیگر ویژگی های بارز این بارز این هاست ووکامرسی است.

بهترین هاست برای ووکامرس به خاطر استفاده از فناوری های روز دنیا و یکپارچه کردن حرفه‌ایی سرورها از گزینه های بسیار خوبی برای ووکامرس به شمار می‌رود.

ویژگی های هاست ایران وب

از ویژگی هاست های ایران وب باید به موارد زیر اشاره کرد؛ که عبارت‌اند از:

دردسترس بودن 100% هاست های این شرکت

نصب رایگان وردپرس و ووکامرس به دلخواه کاربران

پشتیبانی به وسیله کارشناسان باتجربه

پشتیبانی گرفتن منظم

میزبانی سایت روی هاست ووکامرس با هارد اس اس دی و ان وی ام ای

ارائه گواهیمنامه اس اس ال رایگان

دامنه آی آر به صورت رایگان

همه این مواردی که ما به شما ذکر کرده‌ایم؛ از مواردی هستند که باعث شده تا شرکتی مانند ایران وب، به یک شرکت بسیار معتبر در حوزه ارائه خدمات هاست تبدیل شده است.

هاست ویستا یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین شرکت ها در زمینه طراحی سایت و بهترین هاست برای ووکامرس

شرکت ویستا یکی از بهترین هاست ایرانی رو در کشور در اختیار شما گذاشته است؛ که با دارا بودن بیش از 20 سال سابقه کار در حوزه ارائه خدمات هاست، دامین، طراحی سایت، سئو و… توانسته در این بازار رقابتی نام و برندی درخور برای خود دست وپا نمایید.

همچنین ویستا توانسته با اتکا به متخصصین خود در حوزه های مختلفی از جمله خدمات هاستینگ، طراحی سایت، سئو و… رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کرده؛ و سهم بازار خوبی نسبت به سایر رقبای خود در این بازار با رقابت بسیار شدید، داشته باشد.

بهترین هاست برای ووکامرس

ویژگی های هاست ویستا

دردسترس بودن 100% هاست های شرکت ویستا

پشتیبانی هاست توسط کارشناسان و مدیران کارکشته و مجرب

پشتیبانی گرفتن به صورت منظم از هاست مشتریان

دردسترس انواع دامنه ها برای خرید مشتریان

دارا بودن هاست با سازگاری بسیار خوب برای وردپرس و ووکامرس

جمع بندی

تا اینجای مقاله ما درمورد موارد زیادی از جمله اینکه بهترین هاست برای ووکامرس چه ویژگی دارد، خود این هاست ها چیست؟، معرفی بهترین شرکت هایی که آن را ارائه می‌دهند، ویژگی های آن شرکت ها و… آشنا شده‌ایم.

حال شما باید با توجه به این ویژگی ها ومواردی که به شما گفتیم؛ یک شرکت مناسب خود را پیدا کرده و هاست، دلخواه تان را از آنها تهیه نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ویستا در ارتباط باشید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا