سرور مجازی ترید

راهنمای استفاده از سرور مجازی ترید برای بایننس

سرور اختصاصی مجازی یا VPS چیست؟

VPS مخفف Virtual Private Server است. یک قطعه سخت افزاری فیزیکی می باشد اما همانند چندین سرور جداگانه عمل می کند که فایلها و داده های شما در آن ذخیره می شود. در حقیقت شما از سخت افزار مشترک استفاده می کنید اما تمام فضای سرور مجازی به صورت اختصاصی در اختیار شما می باشد. شما می توانید از سیستم عامل دلخواه خود استفاده کرده و نرم افزارهای دلخواه روی آن نصب کنید.

همچنین RAM و CPU شما در اختیار خودتان است. اگرچه سرور فیزیکی به صورت اشتراکی می باشد اما هر سرویس حریم اختصاصی خود را دارد. این قابلیت استقلال سرور اختصاصی مجازی VPS بر روی یک سخت افزار مشترک و قابلیت عدم به اشتراک گذاشتن منابع خود با سایر سرورهای مجازی، باعث بالا رفتن میزان اعتماد و اطمینان از این سرورهای مجازی نسبت به سرورهای با میزبانی اشتراکی باشد.

با توجه به این اصل مهم که منابع سخت افزاری و نرم افزاری اختصاصی که کاملا در اختیار نیازهای کسب و کار ما قرار می گیرد، وبسایت شما با سرعت بسیار بالاتری می تواند با مرورگر کاربر ارتباط ایجاد کند و همچنین رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد.

بایننس چست؟

بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز رمزگذاری شده  در جهان می باشد. به این ارزها ، ارزهای دیجیتال گفته مبشود.

نام “Binance”  ترکیبی از کلمات binary و finance  می باشد. این شرکت که اولین بار در چین مستقر شد، توسط آقای Changpeng Zhao، که قبلاً نرم‌افزار تجارت با فرکانس بالا را ایجاد کرده بود، تأسیس شد. پس از ایجاد تحریم مبادلات رمز ارزها در کشور چین، این صرافی در سال ۲۰۱۷  مجبور به انتقال دفتر مرکزی و سرورهای خود از کشور چین به کشور ژاپن شد. در سال ۲۰۱۸، کشور ژاپن نیز محدودیت‌هایی را به این صرافی اعمال کرد و Binance را مجبور کرد در سال ۲۰۱۸، به کشور مالتا منتقل شود و تاکنون در این کشور مستقر می باشد.

خرید وی پی اس برای بایننس

از آنجایی که کشور عزیز ما ایران در زمینه فعالیت های اقتصاد بین المللی در لیست تحریم ها قرار دارد و این موضوع یکی از مشکلات اساسی تریدرهای ما در صرافی های ارز دجیتال در جهان می باشد، برای رفع این آن چه باید کرد؟

برای اینکه ما بتوانیم بدون آنکه بایننس متوجه ایرانی بودن ما بشود به راحتی در بایننس فعالیت ارز دجیتالی داشته باشیم، باید از آی پی بجز آی پی ایرانی وارد آن شویم.

بسیاری از افراد بدون آنکه دانش کافی از امنیت VPN داشته باشند و صرفا برای تغییر آی پی ایرانی خود، جهت فعالیت در بایننس از  فیلتر شکن استفاده می کنند.

یکی از مشکلات استفاده از VPN این است که ممکن است آن VPN به چندین کاربر دیگر نیز فروخته شده باشد. با استفاده چندین کاربر از یک آی پی، آن آی پی اسپم میشود و زیر ذره بین بایننس قرار میگیرد.

مشکل دیگر این است که اگر وی پی ان قطع شود و مجددا  وصل کنید با یک آی پی جدید وارد می شوید و این موضوع نیز باعث حساسیت اکانت شما در بایننس می شود.

بنابراین شما باید از یک آی پی ثابت استفاده کنید. تنها راه خرید آی پی ثابت برای بایننس و استفاده از سرور مجازی اختصاصی VPS می باشد.  وی پی اس بایننس هنگام خرید به شما یک آی پی ثابت می دهد. هربار می توانید با همان آی پی وارد سایت شوید و تریدهای خود را با سرعت بالایی انجام دهید.

سرور مجازی ترید چیست؟

جهت دریافت اطلاعات کامل و اساسی در انتخاب کشور مناسب برای خرید سرور مجازی ترید می توانید به مقاله انتخاب کشور مناسب برای خرید سرور مجازی ترید مراجعه کنید.همانطور که در بالا اشاره شد سرور مجازی اختصاصی، سروری می باشد مستقر در کشوری دیگری که تحریم های اقتصادی بین المللی را شامل نمی شود و شما با خریداری آن و گرفتن یک آی پی اختصاصی می توانید از داخل کشوری که تحریم می باشد مانند ایران با کامپیوتر خود به آن متصل شده و بدون اینکه موجودیت شما در ایران مشخص شود از تمامی سایتهای تحریمی از جمله بایننس استفاده کنید.

پس از آن تریدرهای عزیر برای انجام معاملات خود، با استفاده از ریموت دسکتاپ که در تمام ویندوزها می باشد و آی پی اختصاصی خود که از یکی از وب سایت های متخصص در امر ارائه آی پی خارج از ایران خریداری نموده اید، می توانند به سرور خریداری شده خود در آن کشور متصل شوند

از جمله این شرکتهای مورد اعتماد و متخصص در امر ارائه سرورهای مجازی ترید و معاملات ارزهای دیجیتال در بایننس و پشتیبانی کامل، شرکت ویستا وب می باشد.

برای دریافت اطلاعت کامل و خدمات ارزنده این شرکت می توانید به سایت www.vistawebco.com مراجعه و یا با شماره    هوشمند   021191301861 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا