طراحی سایت

بهترین قالب فروشگاهی در وردپرس

قالب وودمارت

وودمارت را بدون شک میتوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس نامید, این قالب بسیار ساده و راحت قابل نصب است و کاربردساده ای هم دارد.

وودمارت بیشترینسازگاری را با صفحه ساز المنتوردارد.اگر توان چندانی در طراحی وبسایت فروشگاهی ندارید نگران نباشید,چون این قالب دارای 50 نسخه دموی آماده فروشگاهی است که خیلی راحت به آنها دسترسی دارید.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

یکی دیگر از جذابیت های این قالب این است که بر اساس الگوریتم های قدرتمند AJAX ساخته شده. این ویژگی یک اتصال ثابت با سرور برقرار میکند که با وجود آن دیگر نیازی به بار گذاری مجدد صفحه نیست,و در نتیجه سرعت وبسایت افزایش میابد. دستان توسعه دهندگان در پنل تنظیمات وودمارت بسیار آزاد است.

اگر کمی با کدنویسی آشنا باشید,طراحی قالب بوسیله وودمارت میتواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

یکی از نقاط قوت این قالب بروز رسانی مرتب آن است.با این بروزرسانی ها وودمارت ویژگی های جذابی را به قالب اضافه میکند.

بنظر میرسد همین روند باعث شده تا این قالب از سال2017 تا کنون در لیست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس باقی بماند.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

وودمارت اولین قالبی بود که برای نمایشگرهای رتینا طراحی شد.

بدین صورت اگر مخاطب دارای نمایشگر رتینا باشد صفحه با کیفیتی از وبسایت را دریافت میکند.علاوه بر قابلیت سفارشی سازی گسترده, این قالب اصطلاحا سئو فرندلی و رسیپانسیو هم میباشد. به همین دلیل از افزونه های سئو نیز پشتیبانی میکند.وودمارت مزایای بسیار زیادی دارد و همچنین دارای نقطه ضعف چندانی هم نیست.

نکات مثبت

از مزیت های وودمارت میتوان به مواردی همچون:سازگاری با مرورگر های مدرن,امکانات ساخت سایت چند زبانه,دارای جستجوی زنده و دارا بودن Google Map نیز اشاره کرد.

نکات منفی

درباره نکات منفی این قالب میتوان گفت که عده ای از کاربران مشکلاتی با تنظیم آیکون ها داشته اند که دلیل آن هم عدم بروزرسانی قالب بوده.یکی از اصلی ترین دلیل عدم بروز رسانی این قالب تحریم بودن ایران در برخی از سایت ها میباشد.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا