طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک نرم افزار منبع باز یا Open Source میباشد که با زبان PHP نوشته و توسعه داده شده است. از این نرم افزار میتوانید در زمینه ساخت وبسایت, برنامه های کاربردی و وبلاگ استفاده کنید. در این نرم افزار شما آزاد به ساخت هر چیزی که میخواهید هستید.این نرم افزار دارای ویژگی های قدرتمندی است که استفاده آن را برای کاربران راحت  و دلنشین کرده است. وردپرس بدلیل داشتن پلاگین های متنوع توانسته بسیاری از نیازهای کاربران را تامیین کند. برای وبسایت وردپرسی بهترین هاست هاست لینوکس است,اما برخی از شرکتهای ارائه دهنده سرویس میزبانی وب مدتیست که اقدام به قرار دادن هاست این ابزار در سبد محصولات خود کرده اند.

جزئیات بیشتر.

طراحی سایت با وردپرس

مزایای وردپرس

متن باز بودن یا (open source)

متن باز بودن وردپرس این قابلت را به کاربر میدهد تا کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کند و آن همچنین آن را در اختیار سایر کاربران نیز قرار دهد.

تنوع افزونه ها

یکی از مهمترین مزیت وردپرس داشتن تعداد انبوهی از افزونه هاست.

این قابلیت باعث شده تا هر کاربر بر اساس نیاز خود از این افزونه ها استفاده کند.مهمتر از همه رایگان بودن این افزونه هاست.

سادگی در طراحی و مدیریت

هر فردی با حداقل دانش فنی در زمینه برنامه نویسی میتواند با استفاده از وردپرس وبسایت دلخواه خود را طراحی کند,همچنین فرایند آپلود عکس و فیلم,اضافه کردن صفحات جدید و… بسیار آسان است.

طراحی سایت با وردپرس

توسعه پذیری ساده و سریع

با توجه به متن باز بودن, کاربر میتواند با استفاده از افزونه ها حداقل زمان را برای طراحی سایت دلخواه خود صرف کند.

انعطاف پذیری در طراحی

وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف پذیری دارد.با نصب افزونه ها شما قابلت این را دارید تا یک سایت کاملا متفاوت از سایر سایت ها بسازید.همچنین سایت های وردپرس مقیاس پذیری بالایی دارند,بنابراین کاربر میتواند بدون اینکه مشکلی در سرعت لود وبسایت بوجود آید برای سایت خود تعداد صفحات زیادی ایجاد کند.

طراحی سایت با وردپرس

معایب وردپرس

پلاگین بیشتر باعث سرعت کمتر

هرچند استفاده از افزونه ها میتواند به بهتر شدن سایت کمک شایانی کند,اما استفاده همزمان از چندین افزونه میتواند سرعت سایت را کاهش دهد.

به روزرسانی پی در پی

در وردپرس قالب و افزونه های جدید به صورت دوره ای ارائه میشود.با به روزرسانی اینها باید انتظار تغییر ظاهر و عملکرد را داشت.با این حال شما نیاز به یک طراح سایت و برنامه نویس حرفه ای خواهید داشت تا در بروز مشکلات نسبت به آن اقدام کند.

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا