آموزش وردپرس

معرفی 25‌ قالب وردپرسی رزرو هتل و اقامتگاه 2022

دنبال بهترین قالب های هتل برای وب سایت وردپرسی هستید؟ یک وبسایت مربوط به هتل و اقامتگاه لازم نیست پیچیده و پردردسر باشه. قالب های وردپرسی از قبل آماده راه اندازی وبسایت هتل را برای شما آسان میکند. با طراحی وبسایت رزرواسیون، مسافران به راحتی میتوانند اتاق های اقامتگاه شما یا مشتریانتان را رزرو کنند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

در این مقاله ما تعدادی از بهترین قالب های وردپرس برای رزرو هتل و اجاره اقامتگاه را به اشتراک میگذاریم تا به شما کمک کند سبک مناسبی را برای وب سایت هتل خود انتخاب کنید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که بستری مناسب برای ساخت وبسایت هتل خود انتخاب میکنید. یک قالب وردپرسی خوب تمام امکانات و آزادی های لازم برای طراحی وبسایت را به شما میدهد.
سپس شما نیاز به یک هاست برای میزبانی وبسایت خود دارید. همه وب سایت ها برای ذخیره اطلاعات وب سایت خود به میزبان یا همان هاست نیاز دارند. علاوه بر هاست نیاز به یک نام دامنه هم دارید. این دامنه نشانی سایت شما در وب است.

بهترین قالب های وردپرسی رزرواسیون هتل

1- Astra

astra یک تم شیک وردپرس است. بسیاری از وب سایت های نسخه ی نمایشی برای سوله های مختلف کسب و کار مانند هتل ها استفاده میشود. با astra شما میتوانید وب سایت هتل خود را با اضافه کردن تمام ویژگی های مورد نیاز از جمله رزرو اینترنتی، گالری عکس، امکانات و بیشتر شروع کنید.
حجم astra بسیار کم است که این به سرعت سایت شما کمک میکند. همچنین شما میتوانید رنگهای سفارشی، فونت و پس زمینه سفارشی وردپرس را با پیش نمایش زنده انتخاب کنید.
به علاوه آسترا برای جستجوگرهای وردپرس خوب طراحی شده است (بهینه سازی موتور جستجو). این بدان معناست که سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه خوبی میتواند داشته باشد.

2- OceanWP

oceanwp یک قالب چند منظوره برای انواع وب سایت های وردپرس است. این کشتی با چندین طرح بندی پیش ساخته از جمله یک قالب برای هتل ها و استراحتگاه میباشد. این برنامه، افزودنی های زیادی را برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر به وب سایت شما به وجود آورده است.
این قالب دارای یک طرح ابزارک ساده است که افزودن بخشها و عناصر در صفحه اصلی را ساده میکند. این برنامه از ووکامرس پشتیبانی میکند که میتوانید به چندین دروازه پرداخت متصل شوید.
oceanwp همچنین به شما امکان می دهد از drag and drop page builders و زبان های RTL استفاده کنید. در تم گزینه های ساده ای برای مدیریت وب سایت هتل شما بدون نیاز به دانستن هیچ کدی وجود دارد.


Divi-3

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Divi یک قالب همه منظوره و چشم گیر وردپرس است که میتوانید برای ایجاد هر وب سایتی از ان استفاده کنید. همچنین divi دارای یک سازنده صفحه قدرتمند و کاربر پسند برای سفارشی کردن ظاهر سایت شما میباشد.
از دیگر ویژگی های قالب شامل اختلاف منظر و طرح بندی انعطاف پذیر پس زمینه های سفارشی، فیلتر تصویر، انیمیشن، فونت گوگل، گزینه های رنگ نامحدود و … میباشد. divi یک قالب کاربر پسند است و به شما امکان میدهد یک وب سایت هتل با گزینه رزرو اتاق اینترنتی راه اندازی کنید.
همچنین divi دارای یک seo دوستانه میباشد که کمک میکند وبسایت هتل شما در موتورهای جست و جوی گوگل بهتر پیدا شود، شما همچنین میتوانید با نصب third-party add-ons قابلیت های وبسایت خود را بیشتر گسترش دهید.


Essence Pro-4

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Essence Pro تم وردپرسی که توسط StudioPress به طور خاص برای هتل ها، محل های اقامت و وبسایت های گردشگری طراحی شده است. این قالب یک تصویر پس زمینه تمام عرض در هدر با لوگوی سفارشی، نوار جستجو، منوی ناوبری و جعبه اشتراک برای شما فراهم میکند و به شما امکان میدهد، محتوای برجسته را در یک طرح متناسب در صفحه اصلی نمایش دهید. این محتوای برجسته در قسمت بالای genesis framework قرار میگیرد که صفحه را قدرتمند میسازد. این قالب هم تحت ووکامرس است و توانایی اتصال به درگاه های پرداخت را دارد.

Hestia Pro-5

Hestia pro یک قالب چند منظوره وردپرس است که میتوانید برای ایجاد یک وب سایت هتل یا سازمان مسافرتی استفاده کنید. به راحتی میتوان بخش هایی را برای خدمات هتل مدیریت کرد. توصیفات، کارکنان و نمونه کارهای هتل میتواند جزئی ازین خدمات باشد. همچنین میتوان نقشه های گوگل را اضافه کرد تا مکان هتل شما را روی نقشه نشان دهد و یک تجربه کاربری عالی برای مهمانان بالقوه شما فراهم کند.
Hestia pro به طور کامل از سازندگان صفحه مانند Visual Composer برای ساختن یک طرح سفارشی پشتیبانی میکند. این موضوع با ووکامرس و سایر افزونه های مفید وردپرس عالی کار میکند. همچنین این قالب قابلیت انطباق پذیری با صفحات موبایل و تبلت را داراست.

6.Sixty One

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

sixyone یکی از زیباترین و برترین قالب های وردپرس برای هتل هاست. که دارای یک فرم درخواست رزرو داخلی و یک طرح صفحه اصلی قابل تنظیم است. صفحه اصلی دارای یک نوار لغزنده بزرگ و به دنبال ان یک دکمه تماس برای رزرو است. این بخش برای اضافه کردن گالری، اتاق های هتل و همچنین مدیریت وبسایت شما استفاده میشود. همچنین این قالب دارای ابزارک سفارشی برای حساب های رسانه ای اجتماعی برای افزایش دسترسی میباشد. به علاوه این قالب دارای یک صفحه ی قالب و اصلی برای صفحات مرتبط مثل اتاق ها، دسته اتاق ها، لیست گالری، قالب، فرم تماس، تماس سفارشی، محل هتل و رزرو میباشد.

7. Bordeaux

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Bordeaux یک قالب هتل وردپرس قابل تنظیم است. این تم دارای یک صفحه اصلی انعطاف پذیر است و که از ویرایشگر قالب وردپرس پشتیبانی میکند، تا تنظیمات شما را با پیش نمایش زنده تطبیق دهد. همچنین Bordeaux دارای یک نوار لغزنده صفحه اصلی زیبا، یک رزرواسیون، فرم تماس و قالب های چند صفحه ای میباشد. به علاوه bordeax با ادغام تعداد زیادی از سیستم های رزرو اتاق شخص ثالث سیستمی به وجود میاورد که شما به راحتی میتوانید یک سیستم رزرواسیون با قابلیت تقویمی بوجود بیاوید.

8-Sun Resort

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Sun Resort یکی از زیباترین قالب های وردپرسی هتلی است که برای وب سایت های هتل و استراحتگاه استفاده میشود. صفحه ی اصلی دارای طراحی زیبای همراه با یک نوار لغزنده عالی در بالای صفحه است. همچنین دارای یک فرم رزرو داخلی است که به بازدیدکنندگان اجازه میدهد به صورت انلاین درخواست رزرو کنند. sun resort انواع مختلفی از محتوا را برای اضافه کردن اتاق ها، گالری ها، جاذبه ها، فیلم ها، توصیفات و خدمات ارائه میدهد. همچنین صفحه ی اصلی دارای یک ابزار طراحی داخلی است که برای سفارشی سازی آسان با افزونه های صفحه ساز وردپرس مانند Beaver Builder سازگار است.

9. Arcadia

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Arcadia یک قالب وردپرس یونیک برای هتل ها، متل ها و اقامتگاهای مسافرتی است.صفحه ی اصلی دارای یک نوار گزینه میباشد که با داخل ان، پس‌زمینه‌های سفارشی، هدرهای سفارشی، لوگوی سفارشی و گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان است. شما میتوانید محتوا را با استفاده از برندسازی شخصی پیکربندی کنید و طرح های رنگی منحصر به هتل خود را ایجاد کنید. با Arcadia، یک فرم رزرو داخلی انلاین دریافت میکنید و همچنین با استفاده از ابزارهای شخص ثالث که سیستم‌های رزرو هتل را ارائه میدهند، یک سیستم رزرو آنلاین بوجود بیاروید. این قالب دارای ویجت های سفارشی برای بوجود آوردن رسانه های اجتماعی و همچنین قالب های صفحه مختلف برای بخش های مختلف وب سایت میباشد.

10. Kea

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

kea یک قالب وردپرس عملگرا مناسب برای هتل هاست. این قالب یک انتخاب مناسب وب سایت های هتل و استراحتگاه است. kea دارای قالب‌های پیش ساخته برای نمایش اتاق‌های هتل، نوع اتاق‌ها، جدول‌های قیمتی که در آن میتوانید قیمت‌های فصلی خود را نشان دهید و موارد دیگر ارائه میشود. همچنین میتوانید فرم رزرو آنلاین را اضافه کنید و هر راه حل مفید دیگری را در وب سایت هتل خود اضافه کنید. همچنین از پس‌زمینه ویدیو و نوار لغزنده تصویر برای جذب بازدیدکنندگان پشتیبانی میکند. kea با صفحه ساز Elementor هماهنگ است و ویجت های سفارشی را برای افزودن عملکرد بیشتر به وب سایت شما ارائه میدهد.

11-HotelEngine Classy

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

HotelEngine Classy یک قالب وردپرسی قدرتمند برای هتل ها، استراحتگاها و اقامتگاه ها میباشد است. صفحه اصلی دارای یک نوار لغزنده، یک تصویر تمام صفحه زیبا با فرم رزرو در پایین صفحه است. در این قالب الگوهای اتاق، بخش‌ها، مکان‌ها و قالب‌های گالری همراه است. همچنین این تم دارای تایپوگرافی عالی، توصیفات، لوگوی سفارشی، طرح‌های رنگی متعدد و پانل گزینه‌های قالب است.

12-Santorini Resort

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Santorini Resort قالب وردپرس برای هتل، خانه های اجاره ای، اقامتگاه، استراحتگاه، هتل و کسب و کارهای دیگر مهمانداری است. این قالب دارای یک فرایند رزرو داخلی و یک سیستم مدیریت اتاق است. سانتورینی توچال در صفحه اصلی دارای ابزاری برای اضافه کردن اتاق‌ها، گالری‌ها، جاذبه‌ها، ویدیوها، توصیفات و خدمات است. کار با پیکربندی صفحه اصلی آسان است و گزینه های برند سازی و اختصاصی سازی زیادی دارد.

13-Travel Way

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Travel Way یک قالب وردپرس رایگان برای سفر، جهانگردی و وب سایت های هتل میباشد. از جمله ویژگی های کلیدی این قالب، یک تصویر پس زمینه تمام عرض با منوی پیمایش، لوگوی سفارشی، نمادهای اجتماعی و دکمه های فراخوانی میتوان اشاره کرد. این قالب با تمام سیستم‌ها و خدمات رزرو شخص ثالث مطرح کار میکند. بنابراین استفاده کنندگان آن میتوانند اتاق‌های هتل را به صورت آنلاین رزرو کنند. برای تغییر تنظیمات وب سایت خود میتوانید از سفارشی ساز وردپرس استفاده کنید. اگر در حال راه اندازی یک هتل کوچک یا B&B با بودجه کم هستید، Travel Way یک گزینه عالی است.

14-Palermo

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Palermo یک قالب هتل وردپرس شیک طراحی شده است. دارای یک طرح 2 ستونی با نوار کناری چسبنده و پس زمینه تمام صفحه است. پالرمو دارای چندین قالب صفحه برای مکان ها، گالری ها، رستوران ها و نقشه موقعیت مکانی است. علاوه بر این دارای یک سیستم مدیریت اتاق است که میتوانید اتاق هایی با امکانات، نرخ ها، عکس ها و توضیحات اضافه کنید.

15-HotelEngine Comfy

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

HotelEngine Comfy یک قالب وردپری زیبا برای طراحی هتل است که دارای فرم رزرو اتاق و بخش مدیریت اتاق است. این قالب داری گالری ها و لغزنده های تصویری زیبا میباشد که به شما این امکان را میدهد تا عکس هایی از اتاق های خود و همچنین جاذبه های مجاور اضافه کنید. به علاوه، این قالب دارای طرح های رنگی متعدد، ویجت های سفارشی و پانل گزینه های قالب قدرتمند میباشد.

16-Olympus Inn

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Olympus Inn یک قالب مفید برای هتل و استراحتگاه است، این قالب دارای یک نوار لغزنده روی صفحه اصلی با یک فرم رزرو و یک دکمه تماس به صفحه ی اصلی میباشد،
در صفحه اصلی، گزینه های سفارشی سازی زیادی پیدا خواهید کرد. Olympus Inn دارای بخش هایی برای اضافه کردن اتاق، جاذبه های طبیعی، گالری، مشتریان و … میباشد. طرح صفحه اصلی به راحتی با ابزار کشیدن و رها کردن و ابزارک های محتوا تنظیم میشود.

17-Hotelone

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

hotelone یک قالب رایگان هتل وردپرس است. این قالب نه تنها برای هتل ها بلکه برای استراحتگاه ها، کسب و کارهای مهمانداری کوچک نیز مناسب میباشد. این قالب داری یک صفحه ی اصلی است که دارای یک نوار گزینه ی لغزنده و یک درجه بندی ستاره ای میباشد، این قالب دارای پلاگین های رزرو هتل شخص ثالث، افزونه های فرم ساز وردپرس به خوبی انطباق پذیر است و همچنین با تمام پلاگین های محبوب گالری، لغزنده ها و نقشه های سفر قابل ادغام است.

18- Zermatt

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Zermatt یک قالب وردپرس خلاق برای هتل ها، خانه های اجاره و خانه های تعطیلات میباشد. این قالب دارای یک یک نوار لغزنده روی صفحه اصلی، یک طرح تمام صفحه با یک دکمه تماس هدایت شونده به صفحه ی اصلی، همچنین یک فرم رزرو داخلی و بخش اتاق ها میباشد. با zermatt شما ویجت های سفارشی برای رسانه های اجتماعی، فرم رزرو، گالری و هم چنین یک ماژول هواشناسی برای نمایش پیش بینی هوا در وب سایت شما خواهید داشت.

HotelBooking-19

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

HotelBooking یک قالب وردپرس بسیار مهم برای وب سایت های تجاری هتل میباشد که دارای یک سیستم رزرو داخلی اتاق است. این قالب در صفحه اصلی یک ویجت دارد که با ان میتوانید ابزارک ها را بکشید و رها کنید تا طرح صفحه اصلی خود را ایجاد کنید hotelbooking. با ویژگی های مانند بخش خدمات بسته بندی شده، تقویم رویداد، پشتیبانی چند زبانه، قیمت های تبلیغاتی و …میباشد. برای ویرایش گزینه های وب سایت خود میتوانید از سازندگان صفحه و سفارشی ساز وردپرس استفاده کنید.

20-Philoxenia

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Philoxenia یک قالب مدرن برای هتل است که دارای طراحی زرق و برق دار با رنگ های زیبا است. قابلیت شما در این قالب شامل یک فرم رزرو، یک سیستم مدیریت اتاق، گالری عکس زیبا، ویدئو و … میباشد. این قالب همراه با طرح های رنگی متعدد، قالب صفحه سفارشی و انواع محتوا میباشد. طرح بندی صفحه اصلی ویجت شده و پنل گزینه های پیشرفته قالب باعث میشود که سایت شما راه اندازی شود.

21-Locales

Locales یک قالب دایرکتوری وردپرس قدرتمند برای سفر است. دایرکتوری داخلی برای لیست هتل ها، مغازه ها، رستوران ها، کافه ها از ویژگی های این قالب میباشد. این قالب در صفحه ی اول دارای یک نمایش زیبا با تصاویر بزرگ میباشد که از شما میخواهد اطلاعات خود را وارد کنید و وارد صفحه داخلی شوید.

22-Milos

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

milos یک قالب مجلل وردپرس برای هتل است. این قالب دارای یک پس زمینه تمام صفحه است که شما میتوانید با یک نوار لغزنده تصویر را جایگزین کنید. این قالب همانند قالبهای دیگر دارای ویژگی هایی از جمله اتاق، بخش خدمات و ادغام رزرو خارج میباشد. این قالب یک سیستم مدیریت منو اختصاصی دارد که برای هتل هایی که رستوران اختصاصی دارند مفید است. همچنین از سایت های چند زبانه با استفاده از وردپرس پشتیبانی میکند و در چندین طرح رنگی عرضه میشود.

23-Aegean Resort

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Aegean Resort یک قالب وردپرس حرفه ای برای هتل های لوکس، استراحتگاه ها و وب سایت های سفر میباشد. این وبسایت دارای یک فرم رزرو و یک نوار لغزنده بزرگ در صفحه اول است. این قالب دارای قالب های اختصاصی زیبا برای گالری، طرح های متعدد، ستون های فرعی و ویجت های آماده میباشد. این قالب از کد کوتاه برای اضافه کردن عناصر طراحی مانند جعبه رنگ، دکمه های Call To Action و ماژول پشتیبانی میکند.

24-Presence

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Presence یک قالب چند منظوره وردپرس مناسب برای هتل ها، مسافرت ها و وبسایت های گردشگری است. presence یک قالب انعطاف پذیر وردپرس همراه با طرح بندی چند صفحه ای میباشد. که حداکثر ده قالب نمایشی و یک قالب اصلی دارد. presence با سیستم های رزرو هتل شخص ثالث سازگار است. همچنین با یک صفحه ساز گالری عکس زیبا و بخش توصیفات همراه است.

HotelMotel-25

بهترین تم وردپرسی هتل-عصر داده ویستا

Hotel motel یک قالب وردپرس کاملا واکنشگرا برای هتل ها و وب سایت های محل اقامت میباشد. این قالب دارای امکاناتی از جمله گزینه های چند رنگی و فرم رزرو داخلی میباشد. همچنین این قالب از لغزنده نامحدود، نمایش اسلاید، پشتیبانی از تصویر ویژه کد کوتاه پشتیبانی میکند.
امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین قالب وردپرسی برای رزرو هتل و اقامتگاه را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا