آموزش وردپرسسئو

معرفی قالب ایمپرزا

قالب Impreza یک ابر پوسته چند منظوره وردپرسی است که امکان ساخت سایت با هر موضوعی را می دهد. با استفاده از این قالب می توانید وب سایت فروشگاهی و هر سایت دیگری را به سادگی بسازید. قالب وردپرس Imperza با افزونه های محبوب جهان سازگار است و به راحتی قابل استفاده است. سایت های وردپرسی طراحی شده با قالب ایمپرزا سرعت بسیار خوبی دارند و این یک امتیاز بسیار بزرگ برای رتبه بندی سایت شما در گوگل خواهد بود. این قالب با آپدیت های رایگان و پشتیبانی حرفه ای آمده است.

قالب ایمپرزا از صفحه ساز ویژوال کامپوزر یا افزونه wpbakery page builder استفاده می کند. این صفحه ساز امکات تغییر و ایجاد صفحات جدید را توسط درگ و دراپ کردن فراهم می کند. با استفاده از این پلاگین بدون نیاز به دانش کدنویسی می توانید صفحات زیبایی خلق کنید. افزونه اسلایدر رولوشن شما را قادر می کند تمامی اسلایدرهای موجود در سایت را کاملا مطابق سلیقه خود تغییر و با افکت های جذاب اسلایدرهای چشمگیری خلق کنید.

امکان انتخاب فونت های فارسی از پنل تنظیمات قالب Impreza

به دلخواه خود می توانید از میان چندین فونت فارسی حرفه ای که به صورت اختصاصی به قالب ایمپرزا اضافه کرده ایم استفاده و تایپوگرافی سایت خود را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید, اگر فونت دلخواه شما در میان فونت های پیشفرض موجود نبود نگران نباشید در نسخه جدید قالب ایمپرزا این قابلیت اضافه شده است که بتوانید فونت مورد نظر خود را از بخش تنظیمات قالب آپلود کنید و از آن استفاده کنید! همچنین امکان استفاده از تمام فونت های گوگل در قالب impreza فراهم است .

سفارشی سازی نامحدود قالب Impreza

بسیاری از مدیران سایت ها بدنبال قالب هایی هستند که بتوانند تمامی بخش ها اعم از لوگو، هدر، فوتر، بخش های داخلی، نمایش بلاگ، شبکه بندی مطالب و محتوا را تغییر دهند. شما می توانید در قالب impreza ، جزئی ترین بخش های سایت شامل تنظیمات فونت، تنظیمات نمونه کارها، تنظیمات وبلاگ، تنظیمات ووکامرس و محصولات فروشگاه، تنظیمات فشرده سازی کد ها (برای افزایش سرعت سایت )، تنظیمات بک آپ را تغییر دهید. در تصویر زیر بخش از تنظیمات سفارشی قالب را مشاهده می کنید.

علاوه براین شما قادرید طرح‍‌‎ های شبکهای اختصاصی ایجاد و در بخش های مختلف سایت مثل صفحات بایگانی مورد استفاده قرار دهید. این یکی از امکانات فوق العاده قالب ایمپرزا است.

افزونه های جانبی

قالب ایمپرزا به همراه دو افزونه بسیار کاربردی عرضه شده است. ویژوال کامپوزر، افزونه ای است که با درگ و دراپ کردن شما را قادر می کند صفحات و جذابی بسازید. افزونه روولوشن اسلایدر پلاگین دیگری است که به همراه این قالب است. این افزونه قدرتمند، امکان اضافه کردن اسلایدهایی با تصویر و ویدئو را برای شما فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا