ویدیو

معرفی افزونه های ورود و عضویت با شماره موبایل در وردپرس

 یکی از کاربردی ترین افزونه های وردپرس افزونه ثبت نام کاربر با شماره همراه هست. این افزونه در روند ثبت نام کاربر بسیار تأثیرگذار هست. قبل از اینکه این افزونه ها به وردپرس راه پیدا کنن، وقتی کاربر میخواست در سایتی ثبت نام کنه با فرمی طولانی روبرو میشد. این فرم های طولانی که اطلاعاتی همچون نام، ایمیل و… رو درخواست میکردند باعث میشدند که کاربر سایت رو ترک کنه. اما با ورود افزونه های ورود و عضویت با شماره موبایل این مشکل حل شد. چون دیگه نیاز نیست که کاربر برای ثبت نام کلی اطلاعات وارد کنه.

کاربر برای ثبت نام کافیه فقط شماره همراه و نام کاربری رو وارد کنه تا کد تأیید براش ارسال بشه. این افزونه تأثیر خوبی روی روند تجربه کاربری و ثبت نام کاربران داره. چون مواجه شدن با یه فرم طولانی و پر از فیلد برای کاربر خیلی حوصله سر بره. در ادامه ما قصد داریم 4 تا از بهترین افزونه های ثبت نام کاربر با شماره موبایل رو معرفی کنیم. بعضی از این افزونه ها تو مخزن وردپرس وجود ندارند و باید اونو از سایت ژاکت دریافت کنید. در ادامه با دانشنامه ویستا همراه باشید.

معرفی افزونه های ورود و عضویت با شماره موبایل در وردپرس

افزونه Login with phone number

این افزونه یکی از ابزار هایی هست که این امکان رو به شما میده تا برای سایتتون فرم ثبت نام با شماره موبایل بسازید. این افزونه خیلی ساده هست و شما میتونید فقط جهت ساخت یک فرم ثبت نام ازش استفاده کنید.

افزونه موبیتس

موبیتس هم یک افزونه ایرانی هست که قابلیت ساخت فرم ثبت نام با شماره موبایل رو بهتون میده. عملکرد این افزونه باعث کم شدن سرعت سایت نمیشه. موبیتس با الهام گرفتن از افزونه دیجیتس توسط تیم ایرانی طراحی شده. از مزایا و ویژگی های این افزونه میتونیم به طراحی ساده، جذاب و جمع و جور اون اشاره کنیم. موبیتس قابلیت این رو هم داره که شماره همراه اعضا رو براتون نشون بده که شما میتونید از اونا در دیجیتال مارکتینگ و ارسال تبلیغات استفاده کنید که یه قابلیت بسیار خوب به حساب میاد.

افزونه ویرا

افزونه ویرا یک افزونه ایرانی هست. شما در این افزونه با یک پنل کاربری زیبا طرف هستید که استفاده از اون رو برای شما راحت کرده. این افزونه به شما این امکان رو میده تا یک فرم ثبت نام در سایتتون بسازید و قرار بدید. ویرا با صفحه ساز المنتور و همچنین ووکامرس کاملا سازگاری داره. فرم ساز ویرا یک فرم ساز پیشرفته هست که با بیش از 10 پنل ارسال پیامک ایرانی سازگار هست.

افزونه Digits

افزونه دیجیتس یکی از بهترین ها توی این لیست هست. از ویژگی های مهم این افزونه میتونیم به پشتیبانی از 88 پنل پیامکی اشاره کنیم که بعلاوه این از ووکامرس هم پشتیبانی میکنه. با این افزونه مشتریان سایت شما میتونن فقط با شماره همراه خودشون وارد سایت بشن. همچنین باعث میشه تا از ورود ربات ها جلوگیری بشه.

شما براحتی میتونید این افزونه رو بر اساس طراحی فرم و ظاهر سفارشی سازی کنید. بدلیل اینکه این افزونه از همه مرورگرها پشتیبانی میکنه شما میتونید با المنتور فرم ثبت نام رو طراحی کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه. میتونید سوالات خودتون رو در قسمت دیدگاه های همین صفحه از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا