آموزش وردپرس

ترید چیست؟

ترید چیست؟

ترید چیست؟ ترید (Trade) یک واژه انگلیسی به معنی داد و ستد می‌باشد، که شامل خرید و فروش محصولات و خدمات، با پرداخت هزینه خریدار به فروشنده یا تبادل محصولات و خدمات بین دو طرف است ، که جز مفاهیم اساسی در اقتصاد است.

 

trade

 

ترید ارز دیجیتال

ترید ارز دیجیتال به معنی خرید و فروش یک ارز دیجیتال، در بازه‌های زمانی متفاوت با هدف کسب سود از نوسانات  بازار است. به این صورت که در کف قیمت بازارخرید را انجام می‌دهند و منتظر افزایش قیمت می‌مانند، سپس اقدام به فروش می‌کنند. برای این کار از ابزارها و اخبار موجود در جهت کسب درآمد استفاده می‌کنند. دانش کافی نکته بسیار مهم در این امر است.

تریدر کیست ؟

تریدر کسی است که در بازار ارزها تجارت می کند. یک تریدر به تجزیه و تحلیل وضعیت بازار می پردازد و با تکیه بر داده ها و تجربیات خود، معاملات را انجام می دهد. تریدر در اصطلاح به فردی گفته میشود که از طرف خود یا به نمایندگی از شخص یا سازمان دیگر در یک بازار مالی کسب درآمد می کند و یا به بیان ساده خرید و فروش انجام می دهد.

اگر برای یک سازمان ترید انجام دهد که در قبال آن دستمزد می گیرد و اگر برای خود ترید کند از سرمایه ای که قرار داده است سود دریافت می کند.تریدر کسی است که در کوتاه مدت سرمایه گذاری می کند یعنی یک تریدر با بررسی بازار و تحلیل آن به روش های متفاوت بازار را در روند های کوتاه مدت برای سرمایه گذاری روی دارایی خود در نظر می گیرد.و از نوسانات بازار بهره مند می شود.اما یک سرمایه گذار بیشتر متمایل به سرمایه گذاری در مدت زمان طولانی تر است.

 

trade

 

مقایسه تریدینگ و سرمایه گذاری

تریدرها و سرمایه گذاران بلندمدت، هر دو به دنبال کسب سود هستند، اما روش‌های آنها برای رسیدن به این هدف، مقداری فرق دارد.

در اصل، سرمایه گذاران به دنبال کسب سود در طولانی مدت بعضا حتی چند سال یا چند دهه هستند. سرمایه گذاری بلند مدت ،زمان زیادی طول می‌کشد، اما از طرف دیگر سود حاصل نیز بسیار بزرگ خواهد بود. تریدرها سعی می‌کنند از نوسانات بازار استفاده کنند. آنها در بازه های زمانی کوتاه‌تر در بازار حضور پیدا میکنند و از هر معامله، سود نسبتا کمتری دریافت می‌کنند.

 

اصول مهم در معامله گری

اصول معامله گری را یاد بگیرید. برخی از اصولی مهمی که به شما کمک می‌کند تا تجربه بهتری کسب کرده و در ترید کردن موفق‌تر ظاهر شوید، شامل موارد زیر می‌باشد :

  • شناخت بازار و اطلاع کامل از شرایط معامله گری
  • برنامه ریزی صحیح بر اساس اصول عملی و داشتن استراتژی صحیح
  • کسب تجربه در بازار مالی موردنظر به منظور افزایش قدرت پیش بینی وضعیت آینده بازار
  • شناخت محدودیت‌های خود و چارچوب‌های بازار
  • تعیین ضرب العجل و حد سود و زیان برای استمرار فعالیت در بازار
  • عدم انجام معاملات احساساتی و معاملاتی که بر مبنای گفته‌ افراد دیگر می‌باشد
  • حرکت به صورت آهسته و پیوسته به منظور کسب سود در بلند مدت
  • کنجکاو باشید

برای خرید سرور مجازی ترید میتوانید با تیم ویستا در تماس باشید.

شماره تماس : 09018993004 – 09100386812 – 02188885740

 

vista

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا