آموزش وردپرس

اهمیت داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کارها !

اهمیت داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کارها !

موارد زیر بخشی از مزایای داشتن وب سایت کسب و کار است که می توانید بنا بر نیاز مشتریان خود، از این موارد در معرفی وب سایت به آنها استفاده کنید:
برای یک حرفه یا موضوع خاص، چه مدت در موتورهای جستجو مثل یاهو یا گوگل جستجو کرده اید؟ صرفاً برای پی بردن به اینکه آنها صاحب وب سایت هستند یا خیر.
در دنیای تجاری امروز، بسیار شگفت انگیز است که می بینیم تعداد زیادی از شرکتهای تجاری، در اینترنت حضور آنلاین ندارند.
وب سایت، یک ابزار تجاری نسبتاً ارزان است که میتواند برای شما و مشتریان شما مفید و موئر باشد.

چند نمونه از مزایای وب سایت برای صاحبین کسب وکار

اگر صاحب کسب وکار هستید این روش، یک راه نسبتاً ارزان برای تبلیغات است. با داشتن وب سایت کسب و کار، میتوانید در هزینه هایی که روی سایر ابزارهای بازاریابی می شود صرفه جویی کنید. برای نمونه می توانید بدون هیچگونه محدودیتی از نظر ابعاد، یک نسخه الکترونیکی از کاتالوگ خود را روی وب سایتتان قرار دهید.

همه محصولات و خدمات خود را با جزئیات بیشتری شرح دهید. چون فضای روی وب سایت شما، بسیار کم هزینه تر از چاپ تمام رنگی است. اگر نیاز به انجام تغییرات داشته باشید (من جمله اینکه بخواهید محصولات یا خدماتی را اضافه یا حذف کنید) چه اتفاقی می افتد؟ آیا می خواهید همه موارد بازاریابی چاپی را دوباره چاپ کنید؟ درمورد وب سایت شما این امکان را دارید که تغییرات ضروری را بدون کمترین هزینه اضافی انجام دهید.

مزایای داشتن وب سایت برای مشتریان شما

مشتریان شما به راحتی میتوانند درباره شرکت شما و خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید در گوگل یا دیگر موتور های جستجو اطلاعات کسب کنند. در جهان امروز افراد زندگی شلوغی دارند. اگر وب سایتی داشته باشید که خوب معرفی شده باشد متوجه راحتی مشتریان خود می شوید. آنها میتوانند هر وقت که بخواهند به سایت شما بروند. درصورتی که لینک “تماس با ما” را به وب سایت خود اضافه کنید این امکان برای آن ها وجود دارد که بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند.

وب سایت کسب و کار

شما می توانید ترافیک (بازدید) را به سایت خود هدایت کنید تا همه چیز را در مورد شرکت و هرآنچه باید درباره شما بدانند به مخاطبین خود منتقل کنید. این امر باعث میشود مشتریان شما به تصور بسیار بهتری نسبت به کسب و کار شما برسند. شما می توانید صفحات متعدد با جزئیات بیشتر را در مورد جنبه های مختلف شرکت، محصولات و خدمات خود به نمایش بگذارید.
همچنین می توانید نقشه مسیر محل کسب و کار خود را ارائه نمایید، درنتیجه مشتری راحت تر شما را پیدا می کند.

توسعه بازار کسب وکار با طراحی وب سایت

با داشتن وب سایت کسب و کار می توانید بازار خود را بسیار توسعه دهید. بجای اینکه خود را محدود به مخاطبین بازار (که می توانید در ناحیه جغرافیایی محلی بدان دست یابید) کنید می توانید بازار خود را در دسترس مردمی که در سایر مناطق و حتی در سراسر دنیا زندگی می کنند قرار دهید. این کار با حداقل هزینه صورت می گیرد.

تبلیغات اینترنتی برای مخاطبین خاص، بسیار هدفمندتر است. مشتریانی که از وب سایت شما بازدید می کنند به این دلیل در سایت شما هستند که تمایل خاصی نسبت به محصولات و خدمات شما دارند. می توانید از این مزیت به نفع خود استفاده کنید و این امکان را برای مشتریان فعلی و احتمالی خود فراهم سازید تا برای خبرنامه یا آگهی های کوچک فروش آبونه شوند.

بدین صورت می توانید از طریق ایمیل آنها را برای مشتریان خود بفرستید. با جمع آوری نشانی های ایمیل از بازدیدکنندگانی که در سایت شما ثبت نام کرده اند، می توانید بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بابت چاپ یا ارسال پستی با آنها در تماس باشید.

 

وب سایت کسب و کار

در نهایت

نتیجه اینست که خواه شما صاحب یک شرکت تجاری کوچک ، مخترع ، کارآفرین ، هنرمند ، نویسنده ، موسیقیدان یا گروه موسیقی باشید احتیاج به یک سایت اینترنتی دارید. در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، مردم بطور فزاینده به سمت اینترنت گرایش پیدا کرده اند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند و اگر شما در این فضا حضور نداشته باشید ، نه فقط یافتن شما برای مردم بسیار دشوار است بلکه پیامهای اشتباهی را هم خواهید فرستاد .
به شیوه های بسیار مختلفی می توان صاحب یک وب سایت کسب و کار شد (خواه برای استفاده شخصی باشد و یا به این خاطر که به شما کمک کند تا به موفقیت تجاری دست یابید). کسانی که وب سایتهای شخصی دراختیار دارند معمولاً از آنها برای پیشبرد علائق و مشغولیات خود استفاده می کنند.

دراختیار داشتن وب سایت، یک روش مهم برای مشارکت و تبادل اطلاعات با دیگران است. از طرف دیگر شرکتهای جاری از این جهت از وب سایت استفاده می کنند تا کالاها و خدماتشان را ترویج و به بازار عرضه کنند. ضمن اینکه مخارجی همچون هزینه های پستی، تبلیغات، پیک های توزیع تبلیغات و و غیره را هم میتوانند کاهش دهند.

 

وب سایت کسب و کار

 

بسیاری از شرکتها به این خاطر نیاز به وب سایت دارند که:

  • رقبای آنها، دارای سایت هستند.
  • احساس می کنند که مشتریان آنها ممکن است نداشتن وب سایت را بد بدانند.
  • آنها معتقدند که داشتن یک وب سایت، کاری ضروری و اساسی است.
    ما برای اینکه به شما کمک کنیم تا در جهت صحیح به روند تفکر خود برسید دلایل بسیار قوی برای داشتن وب سایت مورد بحث قرار می دهیم.:

24 ساعت شبانه روز را باز باشید.

مردم با ایمیل می توانند هر زمان با شما در تماس باشند. این برای آنها مناسب است. شما می توانید نسبت به هر آنچه که مناسب شما است در هر زمانی عکس العمل نشان دهید. این بخشی از خدمات مشتریان است. شما را قادر می سازد تا تجارت برتری که نسبت به مشتریان تکرار می شود را ایجاد کنید.

وقتی یک وب سایت دراختیار داشته باشید مشتریان احتمالی می توانند در مورد محصولات و خدمات خود در طی 24 ساعت شبانه روز اطلاع کسب کنند. لذا وب سایتی که تجارت الکترونیک را ایجاد می کند به شما این امکان را می دهد تا ساعات خدمات مربوط به تجارت خود را افزایش دهید. وب سایت شما، 24 ساعت در روز باز خواهد بود. حتی وقتی که شرکت شما تعطیل است می توانید برای خود سفارش دریافت کنید.

 

حوزه تجاری خود را توسعه دهید و به سطح جهانی برسید.

با یک وب سایت می توانید از خارج از منطقه بازاریابی سنتی، به مشتریان خود برسید. تجارت آجر و ملات سنتی، نوعاً با محدوده 40-50 مایل میرسد. مردم هیچوقت تصمیم نمی گیرند 200 مایل رانندگی کنند تا از فروشگاه شما خرید کنند. البته از طریق سفارش پستی می توانید به آنها برسید. وب سایت به شما اجازه می دهد تا حوزه جغرافیایی خود را توسعه دهید.

حالا شما می توانید به کل جهان دست یابید. میلیونها نفر در سراسر دنیا بطور منظم از اینترنت استفاده می کنند. بسیاری از کاربران، از کشورهای مختلف در سراسر جهان وارد می شوند. اینگونه افراد می خواهند” آخرین و عالی ترین” محصولات را خریداری کنند. آنها پول آن را در اختیار دارند. با اینترنت آنها می توانند مشتری شما هم بشوند. اطلاعاتی که در وب سایت خود فراهم می کنید برای هریک از این کاربران فوراً فراهم می شود.

کاهش هزینه های پرسنلی بدون اینکه ملزم به کارمندان خود باشید. اطلاعاتی را در مورد کسب و کار خود ارائه دهید.

وب سایت کسب و کار شما به سهولت اطلاعاتی را در مورد ساعات کاری، موقعیت (نشانی) و راهنماهای رانندگی به فروشگاه شما و سایر موارد را در اختیار مردم قرار می دهد. شما همچنین می توانید اطلاعات مفصلی را درباره محصولات خود، محصولات هفته و غیره برای آنها فراهم سازید. وقتی یک وب سایت داشته باشید می توانید محصولات و خدمات خود را بدون استخدام کارمندان اضافی عرضه کنید.

این امر به شما این امکان را می دهد؛ تا خدمات برجسته ای را مشتریان ارائه دهید بدون اینکه نیاز به هزینه اضافی داشته باشید..دیگر لازم نیست سرمایه تان را صرف جبران یا بیمه پرسنل جدید بکنید. درعین حال قادر خواهید بود همان سطح از روش و خدمات به مشتریان را حفظ کنید.

وب سایت کسب و کار

پاسخ به سوالات شایع درباره وب سایت کسب و کار!

چرا باید وب‌سایت داشته باشیم؟!

اگر دارای کسب و کاری هستید، وب‌سایت برای شما یک ضرورت حتمی است. مهم نیست کسب و کارتان کوچک است با بزرگ. مهم آن است که از قدرت این پدیده مدرن در رشد تجارت‌تان استفاده کنید. به وب‌سایت به چشم یک هزینه نگاه نکنید. آن را به عنوان یک سرمایه ببینید که با استفاده از مزایای آن میتوانید پول بیشتری از کسب و کارتان در بیاورید:

  •  افزایش اعتبار شما
  • تبلیغ حرفه خود در سطح دنیا بدون محدودیتهای مکانی و زمانی و همچنین با هزینه کمتر، بدون نیاز به چاپ کارت، بروشور، اعلامیه یا آگهی
  •  گرفتن نظرات و انتقادها از مشتریان در سرتاسر دنیا جهت بهبود فعالیت‌ها
  • سریع‌تر انجام شدن فعالیت‌ها (24 ساعته و حتی در مواقع تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان در رابطه با فعالیت شما می‌باشد.)
  • هدایت مشتریان به سایت شما از طریق موتورهای جستجو در اینترنت
  • عدم نیاز به حضور در محل
  • حذف هزینه‌های اضافی
  • کسب درآمد از تبلیغ برای دیگران
  • آموزش تخصصی افراد در زمینه‌های مختلف
  • ارائه گزارش‌های سودمند برای علاقه مندان
  • و سایر موارد دیگر…

من در حال حاضر کسب و کاری ندارم که برای آن وب‌سایت لازم داشته باشم، چرا باید وب‌سایت بخرم؟

وب‌سایت تنها مورد نیاز صاحبان مشاغل و تجارت‌ها نیست. وب‌سایت به تمامی افرادی که حرفی برای گفتن، ایده‌های برای به اشتراک گذاردن یا نیاز به دیده یا شنیده‌شدن دارند کمک می‌کند. محدودیت‌های جغرافیایی و فرهنگی را پشت سر گذارند و به دهکده جهانی بپیوندند. به همین دلیل است که ایران جهارمین کشور دارنده بیشترین تعداد وبلاگ در جهان است.

افراد با داشتن وب‌سایت می‌توانند خود را به میلیاردها نفر در سراسر دنیا معرفی کنند. بزرگترین نیاز انسانها در عصر حاضر، «ارتباط» است. وب‌سایت شما را قادر می سازد این نیاز را در کنار نیازهای دیگر خود مانند کسب درآمد و رشد شخصی به بهترین شکل برآورده کنید.

 

برای طراحی اصولی سایت خود میتوانید با تیم ویستادر تماس باشید.

شماره تماس : 09018993004 – 09100386812 – 02188885740

 

vista

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا