سئو

سئو چیست و چرا مهم است

سئو چیست و چرا مهم است

 

سئو چیست و چرا مهم است

 

در حالی که شنیده اید که سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک ابزار مفید و ضروری بازاریابی دیجیتال است، ممکن است دقیقاً مطمئن نباشید که سئو امروزه  چه چیزی را شامل می شود. این مقاله توضیح می‌دهد که سئو چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه بهترین شیوه‌ها را پیاده‌سازی کنید تا برند شما بیش از هر زمان دیگری دیده شود .

 

سئو چیست ؟

 

سئو تمرین افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی طبیعی است. رتبه بالاتر زمانی که شخصی عبارتی را در صنعت شما جستجو می کند، دید آنلاین برند شما را افزایش می دهد.

 

این به نوبه خود به شما فرصت های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان می دهد. اگر به درستی انجام شود، سئو می تواند به برند شما کمک کند تا به عنوان یک شرکت قابل اعتماد بالاتر از دیگران قرار گیرد و تجربه کاربر را با برند و وب سایت شما بهبود بخشد.

 

چرا سئو مهم است؟

 

چرا سئو مهم است؟

 

مشاهده و رتبه بندی

 

هنگام جستجوی آنلاین یک سرویس یا محصول، کاربران به احتمال زیاد یکی از پنج پیشنهاد برتر را که موتور جستجو به آنها نشان می دهد انتخاب می کنند. سئو به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و دید آنلاین بیشتری به دست آورید، و باعث می شود مشتریان بالقوه بیشتر روی سایت شما کلیک کنند و تبدیل شوند.

 

1- ترافیک وب

 

به بیان ساده – اگر مشتریان بالقوه نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، فرصت های فروش از دست می رود. سئو ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شما را افزایش می دهد و به نوبه خود تعداد بازدیدکنندگانی که صفحه شما هر روز می بیند را افزایش می دهد. این به طور مستقیم با افزایش فروش مرتبط است – زیرا هرچه افراد مرتبط بیشتری سایت شما را ببینند، احتمال فروش شما به آنها بیشتر است.

 

2- قابل اعتمادبودن

 

هرچه امتیاز سئوی شما بهتر باشد، در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بالاتر ظاهر خواهید شد.  رتبه بالاتر در گوگل برای همه برندها جذاب است مزیت بعدی، اعتمادی است که با مشتریان بالقوه به دست می آورید. کاربران تمایل دارند توصیه‌هایی را که یک موتور جستجو ایجاد می‌کند بپزیرند، بنابراین داشتن موقعیت بالاتر برای کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربر، به نوبه خود، محصول یا خدمات شما را در ذهن کاربر قابل اعتماد می‌کند.

 

3-تجربه ی کاربر

 

یک وب‌سایت بهینه‌شده به‌خوبی نشان می‌دهد که چه محصول یا خدماتی ارائه می‌شود، چگونه می‌توان آن را به دست آورد و به سؤالات پیرامون آن پاسخ می‌دهد. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ با در نظر گرفتن ساخت سایت برای تجربه کاربر، می توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و سپس به کاربران منتقل کنند. اگر کاربر برای پیمایش در سایت شما تلاش می کند، به احتمال زیاد موتورهای جستجو نیز همین کار را می کنند.

 

4- رشد

 

هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد – سئو کلید رشد برند شما است. همانطور که در بالا ذکر کردیم، هرچه رتبه شما در موتور جستجو برای انواع کلمات کلیدی با حجم بالا بالاتر باشد، ترافیک وب ارگانیک (معروف به غیر پولی) سایت شما بیشتر خواهد شد. به همین سادگی.

 

وب سایتی که به خوبی بهینه شده باشد به احتمال زیاد مشتریان بیشتری به دست آورده و فروش بیشتری خواهد داشت. پس از اینکه افراد وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا کردند، احتمال بیشتری وجود دارد که برند شما را در سایر پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

 

سئو چیست؟!

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جست و جو به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدید کنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد…

برای خواندن مقاله کلیک کنید .

 

عوامل اصلی بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 

 

On-site SEO

 

سئوی درون سایت، بهبودهایی هستند که باید در محتوای سایت شما اعمال شوند تا اطمینان حاصل شود که آن سایت برای موتور جستجو مناسب است. هنگامی که صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید، می خواهید به روش های مختلف به موتورهای جستجو سیگنال دهید که صفحه وب دقیقاً در مورد چیست.

 

با On-site SEO، شما با ساختار وب سایت خود، کلمات کلیدی SEO، لینک های داخلی، ویژگی های تغییر تصویر و سایر تکنیک ها برای کمک به موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی محتوای وب سایت خود سروکار خواهید داشت.

 

کلید واژه ها

 

در حالی که کلمات کلیدی دیگر تنها تکنیک مهم  سئو نیستند، اما همچنان برای رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند. وقتی از کلمات کلیدی صحبت می کنیم، به کلمات و عباراتی خاص اشاره می کنیم که مشتریان بالقوه برای یافتن پاسخ های آنلاین از آنها استفاده می کنند.

 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب‌سایت و محتوای شما نیازمند تحقیق سخت‌گیرانه است، و مهم است که به کلماتی  کلیدی مناسب  ولی  با  رقابت کم توجه کنید. در Alter Endeavors Digital Creative، ما یک بسته بنیادی SEO را هنگام ساخت سایت‌هایی ارائه می‌دهیم که بر تحقیقات گسترده کلمات کلیدی تکیه دارند تا اطمینان حاصل شود که زبان مورد استفاده در سایت شامل کلمات کلیدی با حجم بالا مرتبط با صنعت شما است.

 

محتوا

 

محتوایی که برای نوشتن و به اشتراک گذاری در وب سایت خود انتخاب می کنید برای دستیابی به مخاطبان و تعامل با آنها ضروری است. فرض کنید که صاحب یک کسب‌وکار پنجره‌سازی هستید،  برای افزایش دید شما در آن صنعت، ما مجموعه‌ای از وبلاگ‌ها را پیشنهاد می‌کنیم که انواع پنجره‌ها را بررسی می‌کنند، از روش‌های مدرن پنجره سازی  تا اتوماسیون خانه هوشمند.

 

بنابراین، هنگامی که یک کاربر محلی سؤالی را در مورد نوع پنجره جستجو می کند، وبلاگ شما نمایش داده می شود. این به شما امکان می دهد با ارائه اطلاعات ارزشمندی که به طور فعال در جستجوی آن هستند، با یک مشتری بالقوه گفتگو را شروع کنید. و هنگامی که آنها آماده خرید پنجره جدید خود هستند، چه کسی اولین کسی است که به ذهن می رسد؟ شما. محتوای شما باید آموزشی، جذاب و قابل اشتراک گذاری باشد.

 

سئوی محلی

 

اگر صاحب یک کسب و کار محلی هستید که فقط به شهر تهران خدمات می دهد، وب سایت شما را در شهرهای دیگر رتبه بندی نمی کند. موتورهای جستجو موقعیت مکانی کاربر را برای ارائه پیشنهادهایی که در محدوده مشخصی قرار دارند، در نظر می گیرند تا آنها بتوانند به جای دسته بندی مشاغلی که در آن مقطع زمانی نزدیک به آنها نیستند، تصمیم سریع بگیرند.

 

بنابراین، اگر کسی می‌خواهد بهترین سوشی را در شهر پیدا کند، یک جستجوی سریع در گوگل انجام می‌دهد، نتایج برتر اطراف خود را مرور می‌کند و تصمیم خود را می‌گیرد. این بدان معناست که اگر کسب و کار شما در زمانی که باید شامل شود به عنوان یک نتیجه برتر نشان داده نمی شود، به احتمال زیاد آنها کسب و کار خود را به جای دیگری می برند.

 

راه‌های بهبود سئوی محلی شامل استفاده از کلمات کلیدی محلی و ایجاد صفحات برای کسب‌وکارتان در پلتفرم‌هایی مانند Google My Business و Google Maps است.

 

سئو خارج از سایت

 

تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خارج از سایت شامل تلاش‌هایی است که در وب‌سایت‌های خارج از سایت شما انجام می‌شود تا رتبه خود را بالاتر ببرد. عنصر کلیدی برای سئوی خارج از سایت، لینک بیلدینگ یا “بک لینک” است، که تلاشی است برای اینکه سایر وب سایت های معتبر و پربازدید به سایت شما لینک دهند.

 

بک لینک ها سیگنال اعتماد به موتورهای جستجو هستند و می توانند نقش مهمی در رتبه بندی شما داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که لینک ها از سایت های شناخته شده و قابل اعتماد می آیند و رتبه شما تأثیر مثبتی خواهد داشت. سعی نکنید با استفاده از تاکتیک‌های «کلاه سیاه» موتور جستجو را برای شناسایی لینک‌های بد فریب دهید، زیرا به احتمال زیاد جریمه می‌شوید و احتمالاً از موتورهای جستجو محروم خواهید شد.

 

پس از بررسی اجمالی بهینه سازی برای موتورهای جستجو، چرایی اهمیت آن و نحوه اجرای آن – به خاطر داشته باشید که سئو باید به عنوان یک عمل مثبت با مزایای طولانی مدت تلقی شود، نه یک علم دقیق با نتایج فوری. رتبه بندی شما به شدت بستگی به این دارد که با چه کسی رقابت می کنید، از جمله اندازه شرکت، تجربه در کسب و کار و تلاش های سئو داخلی و خارج از سایت.

 

بهبود حضور دیجیتالی شما یک کار همیشه در حال رشد است، اما این نکات در مورد چگونگی بهبود سئو باید به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن دست پیدا کنید.

 

معرفی سایت GTmetrix

 

در این مقاله قرار است ابزار بی‌نظیر جی تی متریکس GTMetrix را معرفی کنیم و به شکل کامل و جامع بگوییم gtmetrix چیست و به چه درد میخورد. بعد از معرفی سایت GTMetrix.com و گفتن یک سری از ویژگی‌های عالی این ابزار آنلاین سرعت سایت،..

 

برای خواندن مقاله کلیک کنید .

 

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

[aux_divider width=”medium” style=”solid” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ extra_classes=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا