سئو

اهمیت هاست از نظر سئو

اهمیت هاست از نظر سئو

 

اهمیت هاست از نظر سئو

 

مدتی است که اهمیت هاست از نظر سئو  به اشتباه دست کم گرفته شده است. اخیراً کارشناسان این حوزه شروع به تأکید بر این نکته کرده اند که عدم توجه کافی به این عامل حیاتی ممکن است پیامدهای بسیار منفی بر دسترسی و رتبه وب سایت شما داشته باشد.

 

از این رو، پرداختن به این موضوع با جزئیات و توضیح اینکه چرا هاست  وب سایت مستحق باید مورد توجه قرار گیرد ، حیاتی است.

 

چرا هاستینگ وب سایت مهم است؟

 

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک وب سایت گرفتید، باید شرکتی را برای خرید بسته های هاستینگ  انتخاب کنید. این انتخاب در درجه اول به شما کمک می کند تا رتبه خود را افزایش دهید و به بیشترین مخاطب ممکن دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید گوگل به شما کمک کند و از رقبای خود متمایز  شوید، هاتینگ وب چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید.

 

 

چرا هاستینگ مهم است

 

 

ویژگی های کلیدی هاست سازگار با سئو

 

هنگامی که هاستینگ وب سایت دوستدار سئو مد نظر است،  ویژگی هایی وجود دارد که باید قبل از انتخاب نهایی به دنبال آنها باشید.

 

سرعت

 

سرعت بالا چیزی است که همه کاربران اینترنت برای آن ارزش زیادی قائل هستند. در حالت ایده آل، بارگذاری یک وب سایت نباید بیش از دو ثانیه طول بکشد. قابل درک است که این سرعت بارگذاری چیزی نیست که همه به راحتی به آن دست پیدا کنند، اما باید سخت تلاش کنید تا حداقل با بهینه سازی برای آخرین به روز رسانی سرعت گوگل، حداقل تا حد ممکن به آن نزدیک شوید.

 

یک وب سایت کند هرگز در بین نتایج برتر موتورهای جستجو قرار نمی گیرد زیرا نه گوگل و نه کاربران به آن نسبت به وب سایت های مشابه برتری نمی دهند.

 

99.9% آپتایم

 

تعیین خواسته های بالا و تلاش جدی برای برآورده کردن آنها، موفقیت را تضمین می کند. وقتی نوبت به انتخاب ارائه دهنده میزبانی وب سایت مناسب می رسد، آپ تایم چیزی است که نباید در مورد آن مصالحه کنید. در حالی که نمی توان از برخی از خرابی ها جلوگیری کرد، انتظار زمانی کمتر از 99.9٪ آپ تایم قابل قبول نیست .

 

آپتایم

 

توضیح بسیار ساده است. مشکل خرابی زیاد سروری است که وب‌سایت شما روی آن میزبانی شده است. وقتی موتورهای جستجو در زمان خرابی از وب سایت شما بازدید می کنند، مشکل را تشخیص داده و به سایت بعدی می روند. اگر این اتفاق به طور مکرر رخ دهد، وب سایت شما غیرقابل اعتماد تلقی می شود که تأثیرات منفی بر رتبه بندی شما خواهد داشت. بنابراین، این میزان اهمیت میزبانی وب سایت برای سئو را نشان می دهد.

 

امنیت بی عیب و نقص وب سایت 

 

نگهداری صحیح و منظم تنها استراتژی ای هستند که وب سایت شما را ایمن می کند که تأثیر مثبتی بر سئو سایت دارد. در غیر این صورت، شما در معرض هک شدن هستید که شامل استفاده از ترافیک شما برای ارسال انواع مختلف محتوا، اغلب مربوط به پورنوگرافی و قمار است. علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند گوگل شروع به اعمال استانداردهای امنیتی مانند HTTP و مجازات برای محتوای ترکیبی کرده اند.

 

هنگامی که در حال انتخاب شرکت خدمات هاستینگ برای وب سایت خود هستید ، شرکتی را در نظر بگیرید که تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را ارائه می دهند و به موقع به شما در مورد اجزای قدیمی و به روز رسانی های ضروری اطلاع می دهند. به این ترتیب امنیت واقعی وب سایت خود را در سطوح مختلف دریافت خواهید کرد.

 

پشتیبان گیری خودکار

 

یکی از ویژگی های کلیدی هاست وب سایت سازگار با سئو، داشتن پشتیبان گیری خودکار در صورت عدم کارکرد صحیح وب سایت شما است. انتخاب هاستینگی که بتواند این نسخه های پشتیبان را همیشه در اختیار شما قرار دهد و به شما کمک کند تا مشکلات عملکردی را به طور موثر مدیریت کنید، یک انتخاب هوشمندانه است.

 

تغییرات آسان و مقرون به صرفه در بسته خدمات میزبانی وب سایت

 

رشد و توسعه مداوم یک وب سایت چیزی است که صاحبان وب سایت همیشه برای آن تلاش می کنند. به مرور زمان، به دلیل رشد مورد انتظار وب سایت خود، باید بسته میزبانی مورد استفاده خود را تغییر دهید. اگر ارائه دهنده میزبان شما توانایی تغییر بسته خدمات شما را در صورت نیاز بدون تحمیل هزینه های گزاف یا ایجاد مشکلات اساسی در عملکرد وب سایت شما تضمین می کند، انتخاب درستی انجام داده اید.

 

مکان سرور هاست مهم است

 

یکی از عوامل متعددی که موتورهای جستجو رتبه بندی خود را بر اساس آن قرار می دهند، مکان سروری است که وب سایت شما در آن میزبانی می شود. اطلاعات مربوط به این نقطه در آدرس IP شما آورده شده است. این در واقع به این معنی است که زمانی که کاربر سایت شما در همان مکان سرورهای شرکتی باشد که خدمات میزبانی را به شما ارائه می‌دهد موتورهای جستجو به وب‌سایت شما نسبت به سایر وب‌سایت‌های مشابه برتری می‌دهند .

 

مکان سرور هاست

 

به عبارت دیگر، اگر شخصی در ایالات متحده آمریکا در حال جستجو در اینترنت باشد، اگر سرور شما در ایالات متحده آمریکا واقع شده باشد، رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر از وب سایت هایی است که برای کلمات کلیدی مشابه رتبه بندی می کنند اما سرورهای آنها در جای دیگری قرار دارد. همچنین، نزدیکی سرور به جستجوگران می‌تواند تأخیر را کاهش دهد و سرعت وب‌سایت شما را افزایش دهد.

 

البته ممکن است در یک کشور رتبه بالایی داشته باشید حتی اگر سرورهای شما در کشور دیگری قرار دارند، اما این کار به تلاش بسیار بیشتر و کار بسیار سخت تری نیاز دارد. علاوه بر این، ممکن است برای برخی از موتورهای جستجو مشکوک به نظر بیایید اگر تجارت خود را در یک مکان انجام دهید اما سرورهای شما در فواصل طولانی قرار دارند.

 

ده ویژگی یک هاست خوب

 

عملکرد وب سایت: مهمترین عامل موثر در انتخاب یک هاست خوب عملکرد وب سایت است. از جمله: سرعت بارگذاری وب سایت- سرعت قابل قبول سایت در تمام طول روز یا دوره های پرترافیک…

 

برای خواندن ادامه مقاله کلیک کنید .

چگونه یک ارائه دهنده خدمات هاستینگ  قابل اعتماد انتخاب کنیم؟

 

تصمیم گیری نهایی در این مورد مستلزم تجزیه و تحلیل دقیق چندین پارامتر کلیدی است. اینها شامل 

 

  • سابقه هاستینگ  – هر چه یک شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ سابقه طولانی تری داشته باشد ، شانس شما برای دریافت خدمات بی عیب و نقص بیشتر است.
  • محبوبیت در بین مشتریان – یکی از مراحل لازم قبل از انتخاب، بررسی نظرات آنلاین است. تجارب مشتریان نشان می دهد که یک شرکت هاستینگ چقدر قابل اعتماد، حرفه ای و شایسته است.
  • پروتکل انتقال امن فایل – اگر یک هاستینگ وب ، پروتکل انتقال فایل امن (SFTP) را ارائه دهد، به این معنی است که فایل‌های شما کاملاً در برابر تغییر یا رهگیری محافظت می‌شوند.
  • گواهی لایه ایمن سوکت (SSL). – از آنجایی که این گواهی مسیر بین سرور و مرورگر شما را رمزگذاری می کند، برای امنیت وب سایت شما و حفاظت از اطلاعات حساس بسیار مهم است.
  • توانایی یک هاستینگ در ارائه تمام عواملی که سئوی شما را بهبود می بخشد و در نهایت رتبه شما را افزایش می دهد.

ویژگی و مزایای استفاده از سرور های اختصاصی ویستا

 

پیش از انتخاب یک سرور و یا انتخاب هاستینگ، لازم است که با انواع روش های میزبانی آشنا شد تا بتوان بهترین روش مناسب هر سایت یا اپلیکیشنی را انتخاب نمود.

 

برای خواندن ادامه مقاله کلیک کنید .

 

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

[aux_divider width=”medium” style=”solid” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ extra_classes=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا