ویدیو

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک و بررسی تاثیر فوق العاده آن بر رشد کسب و کار ها در فضای آنلاین مارکتینگ

به فیلم های مورد علاقه خود برگردید. چه چیزی در آنها شما را جذب می کرد؟
اگر شما به فیلمی یا انیمیشنی علاقه مند هستید، این علاقه و جذابیت نشأت گرفته از فیلم نیست. هر قسمت از ویدئو، از داستان گرفته تا گرافیک، کاملاً در کنار هم قرار می گیرند و مکمل آنها در کنار هم برای خلق آن و جذابیت یا عدم جذابیت آن را شامل می شوند.

توصیف کاملی از موشن گرافیک

موشن گرافی راهی برای برقراری ارتباط با بیننده و بیان یک داستان به صورت عمیق می باشد. موشن گرافی همراه با موسیقی، گرافیک، انیمیشن موثر و متن، به ما پیامی مهم را می رساند. از آنها برای ایجاد تبلیغات، توالی عنوان برای فیلم ها، برندینگ، سکانس عنوان تلویزیون، ایجاد آگهی، توضیح یک مفهوم، بیان یک داستان و یا به اشتراک گذاشتن یک محصول می باشد

برندینگ

کانال پخش La Effe به دنبال تازه کردن نام تجاری خود بود. چیزی که آنها را از سایر کانال های SKY متمایز کند. طرح جدید، توسط Nerdo Creative Studio ، ترکیبی از سبک های پیشرفته مانند مجله های هنری است که از تاریخ طراحی گرافیک انتخاب شده است و تأکید زیادی بر تایپوگرافی دارد.شما هر روز چنین چیزی را در تلویزیون نمی بینید.

سکانس عنوان تلویزیون (TV Title Sequence)

سکانس اصلی عنوان اصلی HBO’s True Detective نمونه ای عالی از تصاویر کاملاً تفکر شده و آمیخته با تایپوگرافی محدود است. مناظر تاریک زندگی درونی شخصیت ها را منعکس می کند و داستان را به تصویر می کشد – باتلاقی سمی از افراد آسیب دیده.

در مصاحبه ای در The Art of the Title، مدیر خلاق، پاتریک کلر، اهمیت داستان را برای روند طراحی توصیف کرد و گفت “داستان همیشه اساسی ترین قسمت فرآیند طراحی ماست.”

ایجاد آگهی (Creating Awareness)

اموشن گرافیک ین فیلم آگهی ترکیبی از حرکت گرافیکی با یک پس زمینه و یک صدا برای به اشتراک گذاشتن یک پیام قدرتمند است.
آگهی یک داستان را بیان می کند. برای به اشتراک گذاشتن موارد مهم، نیازی به طرح های رنگی و فانتزی نیست. گاهی اوقات ساده ترین طراحی ها می توانند داستانی را به روشی مستقیم تر نشان دهند در حالی که یکپارچگی داستان را دست نخورده نگه می دارند.
شما می توانید از فیلم های حرکتی ساده در آگهی خود استفاده کنید. یک داستان قدرتمند بسازید و برای پشتیبانی از آن از انیمیشن استفاده کنید.

توضیح یک مفهوم (Explaining Concept)

Motion Graphics برای ایجاد ی ک فیلمی که مفهومی را توضیح می دهد عالی است. ITFT از موشن گرافیک برای نشان دادن نکات بسیار مهم که با متن یا گفتار قابل فهم نیست بصورت بلاکچین عملی نمایش می دهد. این یک روش موثر برای بیننده است تا مفهومی را که نمی تواند تجسم کند به صورت نمایشی مشاهده کند.
دفعه دیگر که یک ویدیوی توضیح دهنده ایجاد می کنید ، می توانید از گرافیک حرکتی برای پشتیبانی از یک نقطه یا کمک به بیننده برای دیدن اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید به روش دیگری استفاده کنید.

بیان یک داستان (Telling Story)

این ویدیو گویای این موضوع است  که شما می توانید از موشن گرافیک برای ایجاد یک کلیپ موسیقی کامل استفاده کنید! گرافیک ها خود داستانی جداگانه را روایت می کنند که مکمل آهنگ است. به همان روشی که سایر موزیک ویدیوها انجام می دهند.
این موضوع یک مفهوم جالب است که توانایی ارزنده موشن گرافیک را برجسته تر می کند. می توانید از آنها برای ایجاد یک تبلیغ یا حتی ساختن یک فیلم کوتاه استفاده کنید.

به اشتراک گذاشتن ویدویوی تولید محصول (Product Video)

فیلم های مربوط به محصولات می تواند راهی عالی برای جلب توجه محصول شما و افزایش فروش باشد. Motion Graphics می تواند به شما کمک کند ویدیوهای محصول سرگرم کننده و جذاب تهیه کنید که تولید آنها نسبت به انیمیشن کامل ارزان تر است.

مجموعه ویستا از تولیدکنندگان انواع موشن گرافیک و ساخت تیزر می باشد. برای ارتباط با مشاور ما با شماره های 09018993004 | 02188885740 تماس حاصل فرمایید.

نمونه موشن گرافیکهای دیگر تولید شده در شرکت ویستا را می توانید در ذیل مشاهده فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا