طراحی سایتویدیو

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در همدان

شهر همدان یکی از شهرهای غربی و کوهستانی ایران و مرکز شهرستان و استان همدان و قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است.

آرامگاه بوعلی سینا نماد شهر همدان و همچنین یکی از نمادهای پیشینهٔ ایران در فرهنگ جهان و دانش و علم به شمار می‌رود .

شهر همدان از لحاظ جمعیت چهاردهمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می‌آید و در مرداد سال 1388 به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران معرفی شد .

چرا برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارم؟

امروزه می‌توانید تقریباً برای هر چیزی یک وب‌سایت داشته باشید – از کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی گرفته تا صفحات طرفداران همستر حیوانات خانگی. اما بنا به دلایلی، تخمین زده می‌شود 30 تا 40 درصد از کسب‌وکارهای کوچک به کندی آنلاین شده‌اند.

در نظرسنجی ها، بسیاری از صاحبان مشاغل می گویند که مهارت، زمان یا پول لازم برای ساخت یک وب سایت را ندارند. اما تعداد شگفت انگیزی می گویند که آنها در وهله اول نیازی به وب سایت ندارند، یا به این دلیل که لازم نیست یا به این دلیل که به جای آن از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

طراحی سایت در همدان

اگرچه این ایده به سرعت در حال تغییر است، به خصوص که ویروس کرونا تجارت حضوری را دشوارتر می کند.

ما دلایل خاصی را گردآوری کرده ایم که چرا کسب و کار کوچک شما باید وب سایت خود را داشته باشد. اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که هنوز تصمیم به داشتن وبسایت برای خود نگرفته اید، ادامه مطلب را بخوانید!

  •  مشتریان اکنون از کسب و کارها انتظار دارند که وب سایت داشته باشند
  •  می توانید اطلاعات و برندسازی را کنترل کنید
  •  یک وب سایت باعث می شود که شما معتبرتر و قابل اعتمادتر به نظر برسید
  •  می توانید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید
  •  یک وب سایت مقرون به صرفه تر از تبلیغات سنتی است
  •  به روز نگه داشتن یک وب سایت آسان تر است
  •  می توانید مشتریان محلی جدید را در نزدیکی خود پیدا کنید

اگر در رسانه های اجتماعی هستم، آیا کسب و کار من به وب سایت نیاز دارد؟

طراحی سایت در همدان

1- مشتریان اکنون از کسب و کارها انتظار دارند که وب سایت داشته باشند

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشتریان می خواهند بتوانند اطلاعاتی درباره شما از وب سایت شرکت شما پیدا کنند. اکثر مصرف کنندگان قبل از خرید به صورت آنلاین تحقیق می کنند، حتی اگر بخواهند چیزی از فروشگاه محلی خود خریداری کنند.

اگر وب‌سایتی ندارید، این پیام را می‌فرستد که کسب‌وکار شما در دوران تاریکی گیر کرده است، دیگر باز نیستید، یا علاقه‌ای به پیدا کردن مشتریان جدید ندارید – و مطمئناً اینها پیام‌های شما نیستندکه می خواهید بفرستید.

2- می توانید اطلاعات و برندسازی را کنترل کنید

نظرات کاربران در وب‌سایت‌های دیگر عالی هستند، اما آیا نباید در مورد نحوه ارائه شرکت خود به عموم، نظر نهایی را بگویید؟ داشتن یک وب سایت برای شرکت شما یک حضور مستقل و رسمی برای شما در اینترنت ایجاد می کند.

می توانید اطلاعات و برندسازی را کنترل کنید

به طوری که مجبور نیستید به وبسایت های دیگر برای تبلیغات وابسته باشید. و شما می توانید با لوگو و برند شرکت خود، آن را دقیقاً همان طور که می خواهید جلوه دهید.

3- یک وب سایت باعث می شود که شما معتبرتر و قابل اعتمادتر به نظر برسید

مصرف کنندگان هنگام تحقیق آنلاین یاد می گیرند که بسیار باهوش باشند. در واقع 75 درصد اعتبار شما را بر اساس طراحی وب سایت شما قضاوت می کنند. به همین دلیل است که داشتن یک وب سایت مدرن و به روز با دامنه سفارشی و سایر نشانگرهای قابل اعتماد بسیار مهم است.

4- می توانید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید

حتی قبل از اینکه COVID-19 همه را در خانه نگه دارد، فروش آنلاین در حال افزایش بود. و انتظار می رود این روند پس از بازگشایی مشاغل به روی مشتریان ادامه یابد. بنابراین حتی اگر خود را یک کسب و کار «تجارت الکترونیک» نمی‌دانید، همچنان می‌توانید از یک فروشگاه آنلاین برای سود بردن از کسب‌وکار آفلاین خود استفاده کنید.

می توانید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید

این می تواند به تکمیل درآمد شما در زمانی که حضوری بسته هستید کمک کند و مشتریان جدیدی را جذب کند که اکنون می توانند خدمات و محصولات شما را از طریق Google و سایر موتورهای جستجو پیدا کنند.

5- یک وب سایت مقرون به صرفه تر از تبلیغات سنتی است

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک که وب‌سایتی ندارند، همچنان به تبلیغات صفحه زرد یا تبلیغات سنتی برای معرفی نام خود متکی هستند. اما آیا خرید یک آگهی در دایرکتوری های رو به کاهش و گران قیمت بهترین استفاده از سرمایه است، به خصوص اگر می خواهید هزینه های تجاری را کاهش دهید؟

وب سایت ها نسبت به گذشته هزینه بسیار کمتری دارند و نسبت به تبلیغات معمولی دسترسی گسترده تری به شما می دهند.

6- به روز نگه داشتن یک وب سایت آسان تر است

اگر سال ها پیش سعی کردید یک وب سایت راه اندازی کنید، ممکن است خاطرات بدی از این تجربه داشته باشید. احتمالاً هفته‌ها طول کشید تا یک برنامه نویس ، سایت شما را طراحی کند ، و پس از آن نمی‌توانید خودتان هیچ تغییری ایجاد کنید. کارهای ساده‌ای مانند به‌روزرسانی ساعات کاری فروشگاه ممکن است برای همیشه طول بکشد، بنابراین اطلاعات شما قدیمی بود.

امروزه با وردپرس طراحی سایت ها بسیار ارزان تر و سریعتر از قبل امکان پذیر گردیده است .

7- می توانید مشتریان محلی جدید را در نزدیکی خود پیدا کنید

یک وب سایت فقط برای یافتن مشتریان در سراسر جهان نیست، بلکه ابزاری ضروری برای جذب مشتریان محلی نیز می باشد. بسیاری از جستجوهای گوگل افرادی هستند که به دنبال چیزی در نزدیکی خود هستند.

این به ویژه در مورد کاربران تلفن همراه که ممکن است در حین حرکت به دنبال فروشگاه، رستوران یا خدمات دیگری باشند، صادق است. اگر وب‌سایت سازگار با موبایل ندارید، فرصتی را برای جذب آن بازدیدکنندگان از دست می‌دهید.

نکات مهم در طراحی سایت

اگر صاحب کسب و کار هستید، و در پی راهی هستید تا مشتریان بیشتری جذب کنید ، داشتن یک وبسایت عالی برای شما الزامی است . چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید .

اگر در رسانه های اجتماعی هستم، آیا کسب و کار من به وب سایت نیاز دارد؟

شاید شما در حال حاضر یک صفحه فیس بوک و نظرات بسیار خوبی در رسانه های اجتماعی داشته باشید. بسیاری از صاحبان مشاغل تصور می کنند که یک نمایه رسانه اجتماعی برای تجارت آنها کافی است.

اما این استراتژی مشکلاتی دارد. اول، شما همیشه به پلتفرم رسانه اجتماعی که انتخاب می کنید وابسته خواهید بود. الگوریتم‌ها تغییر می‌کنند، قوانین تغییر می‌کنند، و چیزی که یک روز کار می‌کند ممکن است چند هفته بعد کار نکند (همانطور که بسیاری از کسب‌وکارهایی که اخیراً به فیس‌بوک وابسته بودند یاد گرفته‌اند).

اگر در رسانه های اجتماعی هستم، آیا کسب و کار من به وب سایت نیاز دارد؟

اگر وب سایت دارید، متعلق به شماست و محتوا و پیام را کنترل می کنید.

روندها نیز تغییر می کند. اگر مشتریان شما امروز در اینستاگرام هستند، ممکن است فردا در یک پلتفرم جدید باشند. هنگامی که مردم از یک ابزار به ابزار دیگر تغییر می کنند، وب سایت شما به عنوان یک لنگر عمل می کند. مهم نیست که مشتریان خدمات رسانه های اجتماعی چه چیزی را ترجیح می دهند، آنها همیشه می توانند وب سایت شما را در همان مکان و در دسترس همه پیدا کنند.

نتیجه گیری: هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد

داشتن یک وب سایت در دنیای امروز بسیار مهم است. تقریباً همه مشاغل مورد بررسی گفتند که قصد دارند تا پایان سال یک وب سایت داشته باشند. آیا شما جزء این گروه هستید؟ همین امروز با ما در ویستا وب تماس بگیرید .

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت با ویستا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر الگوهای مصرف کننده ، یک وب سایت حرفه ای  میتواند  بزرگ ترین تریبون برای معرفی خدمات ، محصولات  و کسب وکار شما باشد ،که از طریق آن میتونید با دنیا ارتباط برقرار کنید و به راحتی محصول یا خدمتی که دارید را به جهان عرضه کنید.

 شرکت ویستا با سال ها تجربه در زمینه طراحی وبسایت  های کاملا سفارشی-واکنش گرا- با روش نوین دیجیتال برندینگ وبر اساس نیاز و سلیقه مشتری  با هدف کمک به بهتر دیده شدن کسب وکارها و رشد بازار تجارت،وب سایت  منحصر به فردی را برای مشتریان پیاده سازی می کند.

پشتیبانی سایت در ویستا

در شرکت ویستا شاید طراحی وبسایت ملاک دوم یا سوم اهمیت قرار میگیرد ما در شرکت ویستا بر این باوریم که یک وب سایت بیشتر از طراحی به پشتیبانی،نگهداری و به روزرسانی نیازمند است.

ما در طول 15 سال تجربه  افرادی بوده اند که به خاطر امنیت و یا نداشتن پشتیبان، وب سایت خود را از دست داده اند، به نظر ما محافظت از سایت /امنیت سایت  و نگه داری هاست و دامنه در شرایط تحریم مهمترین اصول پشتیبانی در طراحی یک سایت حرفه ای میباشند.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی وبسایت در شرکت ویستا با توجه به نیاز مشتری تعیین میشود مراحل طراحی سایت در شرکت ویستا دقیقا شبیه کار  یک پزشک میباشد همان طور که پزشک قبل از هر نوع تصمیم گیری و پیش داور ی در مورد بیمار، ابتدا معاینه انجام میدهد و بعد دارو تجویز میکند.

از نظر ما هم یک نسخه برای همه مناسب نیست ، هر فردی به دلیل خاصی میخواهد وبسایت طراحی کند یک نفر برای افزایش فروش ، دیگری به دلیل اعتبار و پرستیژ و…

ما در شرکت ویستا همیشه سوال میپرسیم و با دقت به نیاز ها و خواسته های مشتری گوش میدهیم ، در نهایت با توجه به نیاز مشتری و بررسی های نهایی قیمت اعلام می شود.

طراحی سایت در همدان

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

[aux_divider width=”medium” style=”solid” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ extra_classes=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا