طراحی سایت

طراحی سایت در زعفرانیه

طراحی سایت در زعفرانیه

طراحی سایت در زعفرانیه

زَعفَرانیه یکی از محله‌های قدیمی و اعیان‌نشین شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران می‌باشد.

چرا برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارید؟

طراحی سایت در زعفرانیه

حتی اگر چیزی نمی فروشید، داشتن یک وب سایت برای کسب و کارتان ضروری است.

یکی از مهم ترین و متداول ترین سوالات بسیاری از افراد این است

“کسب و کار من بسیار کوچک است، بیش از سه کارمند نیست، و ما چیزی را به صورت آنلاین نمی فروشیم. آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟»

پاسخ این پرسش “بلی” است.

اگر یک کسب و کار دارید، باید یک وب سایت داشته باشید. اگر ندارید، کسب و کارتان را به دیگرانی که دارند از دست می دهید.

همچنین، به سرعت به این نتیجه نرسید که محصول شما را نمی توان به صورت آنلاین فروخت. میلیون‌ها خریدار آنلاین هستند و همه چیز را از کتاب گرفته تا املاک و گاز طبیعی می‌خرند. شما فقط شروع به تصور آن می کردید، اما ممکن است کسی قبلاً متوجه شده باشد که چگونه آن را به صورت آنلاین بفروشد.

دلایل داشتن وب سایت برای کسب و کار 

طراحی سایت در زعفرانیه

افزایش دیده شدن

امروزه داشتن وبسایت برای کسب و کار مانند قرار داشتن اسم شما در دفترچه تلفن در سال های نه چندان دور قبل است .  

وب سایت 24/7 با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار می کند

وب سایت 24/7 با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار می کند

حتی اگر در محل کار نباشید، وب سایت شما خواهد بود. مشتریان می توانند با خیال راحت از کسب و کار شما مطلع شوند. بهتر از دادن کارت ویزیت به هزاران نفر است.

دید آنلاین خود را افزایش دهید

پیدا شدن در فضای شلوغ بازار یک چالش است. با داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود، می توانید دید آنلاین را افزایش دهید و خود را از رقبا متمایز کنید.

به شما فرصتی برای جمع آوری داده ها می دهد

وادار کردن افراد به دادن اطلاعات (به عنوان مثال ایمیل) از طریق یک وب سایت می تواند آسان باشد به جای تحویل فیزیکی آن بر روی یک تکه کاغذ.

رسانه ای برای نمایش کار شما و آگاه نگه داشتن مشتریان

صرف نظر از نوع کسب و کاری که انجام می دهید، از طریق یک وب سایت می توانید تخصص خود را به نمایش بگذارید و کار خود را به روشی منحصر به فرد نشان دهید.

اثربخشی تبلیغات را افزایش می دهد

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما به شما امکان حضور خودکار در اینترنت را می دهد و تلاش های بازاریابی آنلاین مانند وبلاگ نویسی و سئو را بهبود می بخشد.

صرفه جویی در زمان

از طریق یک وب سایت، می توانید ایمیل ها و پیشنهادات خود را ارسال کنید، به سؤالات سریع پاسخ دهید.

مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کار شما

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما به این معنی نیست که شما باید تمام تلاش خود را برای فروش آنلاین به کار بگیرید. حداقل باید در وب حضور داشته باشید تا مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه بتوانند به سرعت از کسب و کار شما مطلع شوند.

مزایای داشتن وب سایت برای کسب و کار شما

این را هم در نظر داشته باشید ، اگر می خواهید جدی گرفته شوید، کافی نیست که فقط یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید. شما باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید.

مزایای طراحی سایت توسط ویستا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر الگوهای مصرف کننده ، یک وب سایت حرفه ای  میتواند  بزرگ ترین تریبون برای معرفی خدمات ، محصولات  و کسب وکار شما باشد ،که از طریق آن میتونید با دنیا ارتباط برقرار کنید و به راحتی محصول یا خدمتی که دارید را به جهان عرضه کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید .

 

وب سایت حرفه ای چیست؟

یک وب سایت حرفه ای مانند ترکیبی از استعدادهای چند بعدی است. این افراد را به داخل دعوت می کند، آنها را متقاعد می کند که مدت طولانی تری درنگ کنند، و آنها را وادار به اقدام می کند. یک وب سایت عالی می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی، بستر ارتباطی، کمک به تخصص شما و رسانه ای برای برندسازی عمل کند.

بسیاری از مشتریان قبل از خرید، یک محصول/خدمات را به صورت آنلاین جستجو می کنند. وب سایت شما ممکن است بهترین چیزی باشد که در اختیار شما قرار می گیرد تا تاثیر اولیه خوبی روی خریدار بگذارد.

وب سایت حرفه ای چیست؟

با یک وب سایت حرفه ای خوب طراحی شده، کسب و کار کوچک شما می تواند حرفه ای بودن یک شرکت بزرگ را به تصویر بکشد.

به طور خلاصه، شما به یک وبسایت برای کسب و کار خود نیاز دارید و دریافت آن آسان تر است. این یک سرمایه گذاری بازاریابی است که یک بار برای شما هزینه دارد و تا زمان حیات کسب و کارتان به شما بازپرداخت می کند.

اگر به دنبال راه هایی برای موفقیت در کسب و کار خود هستید، داشتن یک وب سایت باید اولویت اصلی شما باشد.

طراحی سایت با ویستا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر الگوهای مصرف کننده ، یک وب سایت حرفه ای  میتواند  بزرگ ترین تریبون برای معرفی خدمات ، محصولات  و کسب وکار شما باشد ،که از طریق آن میتونید با دنیا ارتباط برقرار کنید و به راحتی محصول یا خدمتی که دارید را به جهان عرضه کنید.

 شرکت ویستا با سال ها تجربه در زمینه طراحی وبسایت  های کاملا سفارشی-واکنش گرا- با روش نوین دیجیتال برندینگ وبر اساس نیاز و سلیقه مشتری  با هدف کمک به بهتر دیده شدن کسب وکارها و رشد بازار تجارت،وب سایت  منحصر به فردی را برای مشتریان پیاده سازی می کند.

پشتیبانی سایت در ویستا

در شرکت ویستا شاید طراحی وبسایت ملاک دوم یا سوم اهمیت قرار میگیرد ما در شرکت ویستا بر این باوریم که یک وب سایت بیشتر از طراحی به پشتیبانی،نگهداری و به روزرسانی نیازمند است.

ما در طول 15 سال تجربه  افرادی بوده اند که به خاطر امنیت و یا نداشتن پشتیبان، وب سایت خود را از دست داده اند، به نظر ما محافظت از سایت /امنیت سایت  و نگه داری هاست و دامنه در شرایط تحریم مهمترین اصول پشتیبانی در طراحی یک سایت حرفه ای میباشند.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی وبسایت در شرکت ویستا با توجه به نیاز مشتری تعیین میشود مراحل طراحی سایت در شرکت ویستا دقیقا شبیه کار  یک پزشک میباشد همان طور که پزشک قبل از هر نوع تصمیم گیری و پیش داور ی در مورد بیمار، ابتدا معاینه انجام میدهد و بعد دارو تجویز میکند.

از نظر ما هم یک نسخه برای همه مناسب نیست ، هر فردی به دلیل خاصی میخواهد وبسایت طراحی کند یک نفر برای افزایش فروش ، دیگری به دلیل اعتبار و پرستیژ و…

ما در شرکت ویستا همیشه سوال میپرسیم و با دقت به نیاز ها و خواسته های مشتری گوش میدهیم ، در نهایت با توجه به نیاز مشتری و بررسی های نهایی قیمت اعلام می شود.

طراحی سایت در زعفرانیه

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

[aux_divider width=”medium” style=”solid” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ extra_classes=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا