طراحی سایت

طراحی سایت در جردن

طراحی سایت در جردن ، چرا باید یک وبسایت داشته باشیم ؟ ، طراحی انواع مختلف وبسایت

طراحی سایت در جردن

طراحی سایت در جردن
محله جردن

البته بعد از انقلاب اسلامی سال 57 نام این منطقه به آفریقا  تغییر کرده و نهایتا آن نیز به احترام درگذشت نلسون ماندلا ( رهبر سابق آفریقای جنوبی ) به خیابان نلسون ماندلا تغییر کرده است .

طراحی سایت در جردن
محله جردن

این محله جزو مناطق لاکچری و معروف تهران بحساب می آید . بسیاری از سفارت خانه های کشور های خارجی از جمله :  لهستان ، کویت ، ایتالیا ، یونان و … در این منطقه قرار دارند .

چرا باید یک وبسایت داشته باشیم ؟

حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از ماهیت کسب و کار، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وبسایت آنها بازدید می کنند.

داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک وبسایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. و البته  کیفیت وب سایت شما نیز بر نتایج تأثیر می گذارد.

در برخی موارد، سازمان‌ها برای آنلاین شدن مردد هستند، زیرا احساس می‌کنند به اندازه کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وبسایت را مدیریت کنند. مواقع دیگر، شرکت ها نگران قیمت هستند.

خبر خوب این است که راه حلی وجود دارد که برای شما مفید است. اگر هنوز متقاعد به لزوم داشتن وبسایت برای کسب و کار خود نشده اید ، در اینجا مهمترین دلایلی که برای کسب و کار شما مهم است که یک وب سایت داشته باشید آورده شده است.

1- اعتبار

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشید، افزایش اعتبار شما است. به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده خدمات مشابهی را به شما ارائه می دهند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید متمایز شوید این است که وب‌سایتی داشته باشید که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات با کیفیت را به وضوح به مشتریانتان منتقل کند.

اعتبار

بدون وبسایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

2- برند

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی خود است. با مشخص کردن اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را نمایندگی می کنید و چه چیزی را مطرح می کنید، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش می دهید.

برند

این نیز چیزی است که می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون یک وبسایت، انجام این کار می تواند فوق العاده چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمی توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما پیدا کنند.

3- منجربه افزایش فروش می شود

هنگامی که مردم شما را آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه مند شدند و می خواهند بیشتر بدانند، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما، که به شما این فرصت را می دهد تا فروش خود را افزایش دهید، می دانند چگونه با شما تماس بگیرند.

حتی اگر وب‌سایت‌ها هزینه دارند، اما وقتی درست استفاده شوند، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

4- صرفه جویی در وقت شما + خدمات مشتری

بسیاری از کسب‌وکارها از مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس می‌گیرند که سؤالات ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار می‌پرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می ماند. تماس‌ها همچنین می‌توانند حواس پرسنل شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان منحرف کنند.

یک وب سایت می تواند این تماس ها را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

5- به روز رسانی ها و اطلاعیه ها

از آنجایی که وب سایت شما 24/7 است، ارسال به روز رسانی ها و اطلاعیه ها برای مشتریان آسان است. این راهی است که آنها را در مورد هر کاری که انجام می دهید به روز نگه دارید. وقتی چیزی مخصوصاً به آنها مربوط می شود، احتمال اینکه بتوانید آنها را بفروشید افزایش می دهد.

امروزه وب سایت ها برای تجارت ضروری شده اند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قویاً توصیه می‌کنیم بفکر ایجاد وبسایت برای کسب و کار خود  باشید. شما می توانید در طول زمان آن را بهبود ببخشید، اما نکته کلیدی این است که شروع کنید.

اهمیت داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کارها !

موارد زیر بخشی از مزایای داشتن وب سایت کسب و کار است که می توانید بنا بر نیاز مشتریان خود، از این موارد در معرفی وب سایت به آنها استفاده کنید . برای یک حرفه یا موضوع خاص، چه مدت در موتورهای جستجو مثل یاهو یا گوگل جستجو کرده اید؟ صرفاً برای پی بردن به اینکه آنها صاحب وب سایت هستند یا خیر.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید .

انواع مختلف وبسایت

  • وب سایت های تجاری
  • وب سایت بروشور و کاتالوگ
  • وب سایت های تجارت الکترونیک
  • وب سایت غیرانتفاعی ( سایتی است که نماینده یک سازمان غیرانتفاعی مانند یک موسسه خیریه تحقیقات پزشکی و … )
  • وب سایت های آموزشی
  • وب سایت های فهرست کسب و کار
  • وب سایت پورتال ( وب سایتی است که به تعداد زیادی از سایت های فرعی متفاوت یا سایت های خارجی پیوند می دهد.)
  • وب سایت خبری
  • وب سایت شرکتی
  • وبسایت تبلیغاتی
  • وب سایت پزشکی
  • وبسایت دولتی
  • و …

طراحی سایت در جردن

طراحی سایت با ویستا

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر الگوهای مصرف کننده ، یک وب سایت حرفه ای  میتواند  بزرگ ترین تریبون برای معرفی خدمات ، محصولات  و کسب وکار شما باشد ،که از طریق آن میتونید با دنیا ارتباط برقرار کنید و به راحتی محصول یا خدمتی که دارید را به جهان عرضه کنید.

طراحی سایت با ویستا

 شرکت ویستا با سال ها تجربه در زمینه طراحی وبسایت  های کاملا سفارشی-واکنش گرا- با روش نوین دیجیتال برندینگ وبر اساس نیاز و سلیقه مشتری  با هدف کمک به بهتر دیده شدن کسب وکارها و رشد بازار تجارت،وب سایت  منحصر به فردی را برای مشتریان پیاده سازی می کند.

طراحی سایت با ویستا

پشتیبانی سایت در ویستا

در شرکت ویستا شاید طراحی وبسایت ملاک دوم یا سوم اهمیت قرار میگیرد ما در شرکت ویستا بر این باوریم که یک وب سایت بیشتر از طراحی به پشتیبانی،نگهداری و به روزرسانی نیازمند است.

ما در طول 15 سال تجربه  افرادی بوده اند که به خاطر امنیت و یا نداشتن پشتیبان، وب سایت خود را از دست داده اند، به نظر ما محافظت از سایت /امنیت سایت  و نگه داری هاست و دامنه در شرایط تحریم مهمترین اصول پشتیبانی در طراحی یک سایت حرفه ای میباشند.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی وبسایت در شرکت ویستا با توجه به نیاز مشتری تعیین میشود مراحل طراحی سایت در شرکت ویستا دقیقا شبیه کار  یک پزشک میباشد همان طور که پزشک قبل از هر نوع تصمیم گیری و پیش داور ی در مورد بیمار، ابتدا معاینه انجام میدهد و بعد دارو تجویز میکند.

از نظر ما هم یک نسخه برای همه مناسب نیست ، هر فردی به دلیل خاصی میخواهد وبسایت طراحی کند یک نفر برای افزایش فروش ، دیگری به دلیل اعتبار و پرستیژ و…

ما در شرکت ویستا همیشه سوال میپرسیم و با دقت به نیاز ها و خواسته های مشتری گوش میدهیم ، در نهایت با توجه به نیاز مشتری و بررسی های نهایی قیمت اعلام می شود.

طراحی سایت در جردن
برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ویستا وب با ما در تماس باشید.

[aux_divider width=”medium” style=”solid” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ extra_classes=””]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا