میزبانی وبهاست

چرا یک کسب وکار برند و معتبر به یک هاست ایمیل نیاز دارد؟

شاید برای شمایی که صاحب یک کسب وکاری برند هستید؛ سوال پیش بیاید که، برای افزایش برندینگ بیزنس شما دیگر چه اقداماتی لازم خوهد بود؟ ما در این مقاله به سوال شما به طور کامل و جامع پاسخ خواهیم داد.

آیا شما صاحب کسب وکاری در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستید؛ و قصد دارید از یک سرویس ایمیلی برای کار خود استفاده نمایید.؟ یا اینکه قصد راه اندازی یک کسب وکار برای ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ رو دارید.؟ شما برای انجام این کارها باید یکسری پیش نیازها رو داشته باشید؛ که یکی از این پیش نیازها، داشتن هاست ایمیل برای انجام کارهای شما خواهد بود.

در ادامه این مقاله ما برای شما درمورد مسائلی از جمله اینگونه هاست چیست؟، انواع آن، مزایای این هاست، نحوه انتخاب این دست از هاست و… رو برای شما شرح خواهیم داد. ادامه این مقاله رو با ویستا همراه باشید.

هاست ایمیل چیست؟

هاست ایمیل درحقیقت نوعی سرویس است؛ که شما با استفاده از آن می‌توانید، ایمیل های شخصی خودتان ویا ایمیل‌های سازمانی‌تان رو بدون اتکا به شرکتی دیگر ارسال نمایید. شما برای انجام این کار باید از یک دامنه منحصر به فرد استفاده کنید؛ که این کار به برندینگ شخصی شما ویا حتی به کسب وکار شما هم کمک بسیار شایانی خواهد کرد.هاست ایمیل

نکته

در ادامه یک نکته حائز اهمیت رو که، باید به شما عرض کنم؛ این است که شما برای انجام این عمل باید ابتدا هاست رو به، درستی بشناسید. ما در ادامه درمورد انواع هاست به شما توضیحاتی مختصر رو بیان خواهیم کرد.

انواع هاست

خب همانگونه که به شما دربابت، هاست ایمیل گفته‌ام؛ شما باید ابتدا درمورد انواع هاستی که برای این سرویس به کار می‌رود، اطلاعاتی داشته باشید. ما در ادامه به صورت مختصر به شما درباره، انواع هاستی که برای این سرویس به کار می‌رود؛ به شما خواهیم گفت. این هاست ها عبارت‌اند از:

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی یک میزبان وب مقرونه به صرفه است؛ که شما با استفاده از آن توانایی می‌توانید برای کارهای کوچک و، همین طور مقرون به صرفه یا برای شروع کار کسب وکار بسیار مناسب است. این هاست یک میزبان وب بزرگ رو به چندین قسمت تقسیم کرده؛ و سپس به چندین کاربر مشترک برای آنها شروع، به ارائه سرویس می‌دهد.

قیمت این هاست و کیفیتی که نسبت به هاست های دیگر دارد؛ پایین تر است.

میزبان سرویس وی پی اس برای هاست ایمیل

هاست vps(وی پی اس) از دسته های میزبانی وب است؛ که به صورت مجازی به کاربران خود، خدمات ارائه می‌دهد. این میزبان وب برای کسب وکارهایی که رشد کرده‌اند؛ و یک داده بالاتری نسبت به شروع کار پیدا کرده‌اند بسیار، مناسب است. این سرویس به صورت مجازی به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

هاست اختصاصی

هاست اختصاصی از گرون‌ترین میزبان های وب و بهترین برای هاست ایمیل به شمار، می‌رود؛ که به دلیل قیمت بالای آن و همچنین کیفیت بسیار بالا هرشخص ویا کسب وکاری از آن استفاده نمی‌کند. این هاست سرعت بسیار بالایی در انتقال داده؛ ظرفیت نامحدودی برای دریافت اطلاعات رو داراست.

مزایای استفاده از هاست ایمیل

در ادامه ما به شما درمورد مزایایی که استفاده از هاست ایمیلی برای کسب وکار شما داراست؛ ویا استفاده شخصی شما رو بیان خواهیم کرد. این مزایایی که به شما گفتیم؛ عبارت‌اند از:

امنیت هاست نسبت به سرویس های رایگان

این سرویس میزبان وب نسبت به سایر سرویس های رایگان ایمیلی که، به شما این خدمات رو می‌دهند؛ هم دارای امنیت بسیار بالاتری هستند. و هم اینکه دارای مزایای بسیار خوب دیگری هم هستند؛ که ما برای شما درادامه همه‌ی آنها رو به، صورت کامل شرح خواهیم داد.هاست ایمیل

حرفه‌ایی نشان دادن بیزنس‌تان با هاست ایمیل

شما با دارا بودن هاست ایمیلی و امکانات آن می‌توانید خود را، به عنوان یک دارانده کسب وکاری بسیار کلاس بالا به مخاطبان هدف خود ویا، همکاران و رقبای خود نشان دهید. شما با داشتن این امکان می‌توانید در همه‌ی عرضه مثل حضور در نمایشگاه‌ها بین المللی و داخلی و… کلاس کاری خود را بالا ببرید.

فضای ذخیره سازی دیتای بالاتر نسبت به سرویس‌های دیگر

اگر شما دقت کرده باشید؛ شما در یک سرویس مانند جیمیل به شما یک نوار دارد که، نشان می‌دهد که شما می‌توانید از فضای آن برای ارسال فایل استفاده نمایید. اما شما با استفاده از سرویس ایمیلی این توانایی رو، دارید؛ که بتوانید باتوجه به میزبانی که تهیه نموده‌اید به، میزان بالاتری برای کارهای شخصی ویا بیزنسی خود استفاده نمایید.

پشتیبانی هاست ایمیلی

زمانی که شما از یک شرکت ارائه دهنده خدمات هاست و دامین اقدام به، تهیه میزبانی ایمیلی می‌کنید؛ چون معمولان تعداد ارائه دهنده خدمات این میزبانی ها بالاست و رقابت هم در این زمینه وجود دارد. شما از خدمات خوب این شرکت‌ها توانایی استفاده بسیار خوبی رو خواهید داشت.

انتخاب نوع هاست برای کار شما

شما برای اینکه بتوانید از یک سرویس ایمیلی مناسب و خوب برای خودتان بهره‌مند، شوید؛ باید به یکسری نکات توجه داشته باشید. از این نکات باید به مواردی مثل این اشاره کرد که، شما باید با توجه به نیازهای خودتان ویا کسب وکارتان، اقدام به تهیه هاست ایمیل نمایید.

در دومین موردی که باید به شما آن توجه نمایید؛ این است که شما هنگامی که دارید به نیاز خود توجه می‌کنید باید با توجه به هزینه‌ایی که برای انجام این کار درنظر دارید. اقدام به خرید این دست از میزبانی ها رو انجام دهید.هاست ایمیل

نکته

شما باید توجه داشته باشید که اگر شما در شروع کار خود بودجه‌ی مناسبی برای، انجام این کار ندارید؛ بهتر است که به سمت این چنین هزینه‌هایی برای شروع کار خود نروید

در آخر سومین نکته‌ایی که شما باید به آن توجه نمایید؛ این است که، از یک شرکت ارائه خدمات هاست و دامین استفاده نمایید. تا برای انجام کارهای بیزنس، شخصی ویا… اگر به مشکل برخورد کرید؛ برای شما مشکل‌ پیش آمد؛ ویا نیاز به پشتیبانی داشتید به سرعت کارتان انجام شود.

خدماتی که با هاست ایمیل می‌توانید دریافت نمایید

تا اینجای مقاله ما باشما درمورد مزایای این هاست، انواع آن و… رو برای شما شرح دادیم؛ اما در ادامه ما به شما درمورد خدماتی که شما توانایی از آن را برای مخاطبان خود را دارید. به شما عنوان خواهیم کرد؛ تا شما از این موارد بتوانید نهایت استفاده رو داشته باشید. این خدمات عبارت‌اند از:

پاسخگویی خودکار با استفاده از هاست ایمیل

شما با استفاده از این دست هاست و خدمات‌ آن توانایی آن را دارید؛ که برای پاسخگویی خودکار به ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید. کارهای شخصی سازی مدنظر خود را انجام دهید؛ تا لازم نباشد کسی از سازمان شما بخواهد کاری رو برای پاسخگویی به ایمیل‌ها داشته باشید.

اشتراک گذاری فایل با مخاطبان

شما با استفاده از هاست ایمیل و راه اندازی این سرویس برای خودتان، توانایی آن را خواهید داشت؛ تا بتوانید با مخاطبان خودتان ویا درون سازمان با همکاران یکسری، فایل‌ها رو اشتراک گذاری نمایید. که این یک مزیت بسیار خوب برای شما درون کسب وکارتان به شمار می‌رود.

جمع بندی

تا اینجای مقاله ما باشما درمورد موارد زیادی از جمله خدمات هاست ایمیل، انتخاب نوع هاست مناسب، انواع هاست مناسب کارتان، مزایای آن و… رو برای شما شرح داده‌ایم. امیدواریم که شما از خواندن این مقاله نهایت لذت رو برده باشید؛ و بتوانید برای، انجام کارهای خود از آن نهایت استفاده رو ببرید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت‌ها باما و بقیه به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا